צינורית שנפלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צינורית שנפלה
    נירית
    10/11/2009

    נכדי בן שנתיים וחצי יש דלקות באוזן מאז היותו בן שנה לפני כחצי שנה שמו לו כפתור באוזן אחת וצינורית באוזן שניה למרות זה יש לו דלקות כל הזמן קיבל אנטיביוטיקה ומיד כשגמר חזרה הדלקת, בבדיקה אחרונה הרופא אמר שצינורית נפלה ולא ברור אם יצאה או שנדחפה פנימה, הוא אמר לחכות כחודש נתן לנו תרופה שניתן להשיגה רק בביח בילנוסון או בחול, אני דואג מאד האם באמת אפשר לחכות? והאם יתכן שצינורית נדחפה פנימה? ואם כן מה עושים הוא אמר שיש צילום מאד מסובך כדי לגלות זאת. האם זה מסוכן? אודה לך מאד על התשובה כי אני מאד דואג
























    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינורית שנפלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעלומת צינורית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    משה שלום רב.
    הצינוריות ברובם המכריע ניפלטות דרך התעלנ החוצה, ללא שהרופא וההורה לא יכולים להיות מודעים לכך, במקרים מאוד בודדים, בהם נעשה נקב גדול מדי, או הוכנסו צינוריות קצרות מדי,
    יכולה הצינורית ל"החליק" אל האוזן התיכונה. במצב זה שבו בוודאות יש צינורית באוזן התיכונה ניתן להוציאה בניתוח פשוט. במקרים של ספק, לא מומלץ לצלם, או לנתח.
    צינורית שמסיבות האמורות "נישאבת" לאוזן התיכונה, לא גורמת לנזק, ואם היא , כ"גוף זר" תגרום לדלקת, רק אז יהיה מקום לשקול התערבות כירורגית.
    מן האמור לעיל תבין שלא מדובר בדבר מסוכן.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו