מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נתוח שקדים+פוליפים הסכנות והיתרונותג11/11/2009
יתי בת 12 אמורה לעבור ניתוח להסרת שקדים ופוליפ השלישי את השקדים מוצאים בגלל ריח רע בפה לטענת הרופא יש לה בשקדים חורים ששם נאגר לה אוכל ומשם הריח? ואת הפוליפ בעקבות נזלת כרונית
א. ע"פ ניסיונךהאם בעקבות הניתוח הילדה תתחיל ללכת עם פה סגור למרות ששנים הורגלה לנשום מהפה)ולהשאר כך למשך כל היום...(בת 12 כמעט כל הזמן עם פה פתוח)
ב. כמה זמן אישפוז אחרי הניתוח?
ג. הדימומים בגיל הזה מסוכנים יותר?
ד.ד. ש עוד תופעות שצריך להיזהר ולאותת על סכנה מלבד הדימומים
אמא חוששת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים ואדנואידים.
ד``ר יצחק ענתבי11/11/2009אמא יקרה שלום רב.
הסיבה לכריתת השקדים והשקד השלישי מוצדקים רפואית, ולאור ההכרח בניתוח אנסה לענות לשאלותייך אחת לאחת.
א. תופעת הפה הפתוח קשורה לנזלות ולחסימה האפית, אם מחסום זה יוסר אין כל סיבה שאט-אט
הנשימה תעבור לדרך הטבעית, - האף - ובעקבות כך לסגירת הפה.
ב. הנחיות לאחר ניתוח שקדים היא להשגחה בביה"ח ללילה, ואם בתך תרגיש מספיק טוב, תשתה, ולא יהיו סיבוכים, ניתן יהיה לשחררה יום לאחר הניתוח.
ג. דמם לאחר ניתוח הינו מסוכן בכל גיל, וללא הבדל, השעות הראשונות לאחר הניתוח הינן הקריטיות, ולכן היא תימצא בהשגחה בביה"ח.
ד. תופעות נוספות : כאבים , מעבר לכאב באיזור הניתוח יכול להיות כאב גם באוזניים, בגלל קירבתן לאיזור הניתוח, כאבי בטן - ביגלל דם שמגיע לקיבה תוך הניתוח, וכאבי גפיים, (לשעות אחדות) ביגלל חומרי ההרדמה.
יכול להופיע גם חום. יש להשגיח בימים הראשונים, להיות בקרבת הילדה, לבדוק אחת למספר שעות את הפה-לוע, ולדרבן אוכל ושתיה, על-פי הנחיות שיינתנו ע"י המנתח.
בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
