שאלות לגבי הנתוחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות לגבי הנתוחים
    ירדנה
    16/11/2009

    בס"ד
    לכבוד ד"ר דנינו,
    ראשית , תודה רבה על תשובתך. שנית רציתי לשאול , מהנסיון שלך מהי השיטה הכי טובה להוצאת שקד שלישי אצל בת השש עשרה. האם יש היום שיטות פחות פולשניות מבעבר. למשל , אני הייתי צריכה לעשות נתוח להוצאת פוליפ מהרחם ועשו לי אותו בהסטרוסקופיה ניתוחית, הרבה פחות פולשנית מבעבר והרבה יותר יעילה ב"ה. האם גם לגבי האף ישנן שיטות מתקדמות.
    וכן לגבי בעלי , מה השיטה המומלצת להוצאת פוליפים מהאף והאם גם במקרה שלו וגם במקרה של בתי חייבים הרדמה כללית. אני יודעת שלבי בעלי בודאי אם הדבר אפשרי יעדיפו הרדמה מקומית, בגלל הרקע שלו.
    שוב תודה על ההתייחסות הרצינית, והתשובות המהירות.
    בכבוד רב
    ירדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות לגבי הנתוחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לגבי הנתוחים

    ד``ר יהושע דנינו
    19/11/2009

    שלום ירדנה
    ניתוח שקד שלישי מבוצע רק בהרדמה כללית.הניתוח מבוצע בד"כ בשיטה הקלסית.
    ניתן להוציא גם בעזרת גלי רדיו,RF,אך אין כל יתרון לשיטה.במיקרים מסוימים ניתן לבצע זאת עם סיבים אופטים.
    פוליפים מהאף מסירים עם מיקרודברידר(אוכל פוליפים)בעזרת סיבים אופטים ,בד"כ בהרדמה כללית ,במקרים מסוימים ניתן גם במקומית.
    כל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו