זיו-בן שבעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיו-בן שבעה חודשים
    ורד
    18/11/2009

    שלום רב, בני בן 7 חודשים(נולד בשבוע 32), הוא משתעל, מנוזל ומתעטש המון. הלכתי לרופא קופ"ח מס' רב של פעמים ונמסר לי שאין מה לעשות חוץ מלתת לו מקולוית. לאחר ייעוצים פרטיים נתבקשתי לשים לו במכשיר אדים קרים כף מלח ושמנים:לבנדר,אקליפטוס וקורנית למשך הלילה במקביל לוקחת אותו לחדר מלח, נותנת לו PROBOIOTIC בתוספת FOS וגם R49 פעמיים ביום. שום דבר לא עוזר. ראוי לציין כי הנזלת החלה מהיום ששוחרר מהפגיה במשקל 2 ק"ג. בבקשה עזרתכם, המצב מקשה על נשימתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיו-בן שבעה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 7 חודשים

    ד``ר יהושע דנינו
    19/11/2009

    ורד שלום,
    נזלת ממושכת יכולה להיות קשורה לחסימה אחורית של האף במידה והנזלת היא חד צדדית (רק בנחיר אחד) והחלה מיד לאחר הלידה, כפי שאת מתארת, יש לבחון את האפשרות שמדובר בחסימה של הפתח האחורי של האף מלידה. במידה והנזלת דו-צדדית (בשני הנחיריים) יש לבחון אפשרות שמדובר בחסימה דו צדדית שיכולה להגרם על ידי הגדלה של השקד השלישי. אני ממליץ לך לבצע צילום של השקד השלישי ולפנות למומחה א.א.ג על מנת שיאבחן את הבעיה. באופן כללי הטיפולים שציינת אינם אמורים לפתור את מקור הבעיה, ובכלל לא מומלץ להמשיך בטיפולים שאינם מועילים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו