בעיית שיווי משקל לילדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית שיווי משקל לילדה
    מירב
    30/11/2009

    הילדה שלי בת שני וחצי, הלכה, טיפסה בביטחון רב עד לפני כשבועיים. לאחר תקופה של כשבוע בה לא ישנה בלילות ובכתה בלילה שכואב לה (רופאה לא מצאה כלום, חשבתי שזה רק שיניים. אז היא התחילה ללכת בצורה לא יציבה. היא חוששת לעשות דברים שעשתה בעבר, נופלת הרבה ונאחזת בדברים. למרות שלמי שלא מכיר אותה זה נראה הגיוני שילדה בגילה עדיין הולכת בחוסר ביטחון, אני וכל מי שקרוב אליה רואה שינוי משמעותי (הגננות, משפחה, חברים). מדובר על מצב שנמשך שבועיים, במהלכו פנינו לרופאת אף אוזן גרון שבצעה בדיקה שגרתית ולא מצאה כלום, נוירולוג ילדים שלא מצא כלום ושלח אותנו לבדיקות דם מקיפות, צילום אגן, מיפוי עצמות ואולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה. כל הבדיקות הללו לא מצאו כלום. נשאר MRI לעשות בשבוע הבא. מה זה יכול להיות לדעתך, האם כדאי לפנות לרופאים או בדיקות נוספות במהלך השבוע עד לבדיקת הMRI?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שיווי משקל לילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שיווי משקל לילדה

    ד``ר יהושע דנינו
    30/11/2009

    שלום מירב,
    מתיאורך אני מבין שהילדה עברה בירור מקיף של א.א.ג ונוירולוג ילדים ובדיקות שונות כולל הדמיה. בכל הבדיקות לא נמצא ממצא פתולוגי, דבר שאומר סיבה לדאגה מוגברת בשלב זה.
    כמובן שחשוב להמתין לתוצאות ה- MRI על מנת לשקול את המשך הבירור והטיפול.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו