מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נוזלים באזנייםא07/12/2009
שלום,
בתי בת 7 חודשים.
מזה שבוע לא רגועה מאד בשנתה גם במהלך היום וגם במהלך הלילה. מתעוררת בבכי כל 45 דקות עד שעה.
אין לה חום. תיאבון בסדר. אין שלשולים או משהו כזה. כאשר ערה מחייכת ומשחקת.
היא עם נזלת כבר כחודשיים. אך לארחונה הנזלת היא פנימית - לא רואים אותה אבל בהחלט שומעים אותה. נראה שהיא מצליחה לנשום - נושמת הרבה מהפה.
התופעות מזכירות קצת תופעות שחווינו איתה כאשר יצאו שיניים - בחודש האחרון יצאו שתיים למטה. אבל במקרה זה כעבור 3 ימים חוסר הרוגע עבר והשן בקעה.
מבחינת תזונה לפני כ-10 ימים עברנו לנוטרמיגן פעם ביום (השאר הנקה) בגלל חשד לרגישות לחלב פרה. פרט לזה לא היה שום שינוי.
היינו אצל הרופאה. בבדיקה הכל נראה תקין פרט לנוזלים באוזן ימין (אותה היא אכן משפשפת בימים האחרונים). לא נראתה דלקת.
האם יכולה להיות דלקת שקשה לראות וללא חום ? האם הנוזלים באוזן יכולים לגרום לכזה אי שקט ?
מה עושים ? הילדה ממש מסכנה - אין לה מנוחה רצופה.
(לפני כן נהגה לישון ברוגע בבוקר שעה, בצהריים שעתיים ובלילה להתעורר כל 4-5 שעות לאכול ולחזור לישון).
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים באוזניים.
ד``ר יצחק ענתבי07/12/2009אפי שלום רב.
הנוזלים באוזניים אינם גורמים לכאב, הם כן יכולים לגרום לחוסר נוחות, בהזזת הראש, הילדה שומעת רעשים אוזן ביגלל הנוזלים, וזה גורם לה לשלוח את היד לעבר האוזן ה"רועשת".
העובדה שבשעות היום הילדה שקטה, מחייכת ומשחקת, מצביעה על בעיה שקשורה ככל הניראה
לצמיחת השיניים, ולמיחושים הניגרמים עקב כך.
בגיל זה כל רופא א.א.גרון יכול לאבחן תהליך דלקתי, ואין מושג של דלקת שקטה.
איחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
