ילד בן שנה ו-11 חודשים שלא מדבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנה ו-11 חודשים שלא מדבר
    מיקה
    08/12/2009

    שלום רב!
    הילד הנ"ל בטיפולי ולפני שאני מפנה את ההורים למכון להתפתחות הילד, הייתי רוצה להתיעץ אתך.
    הוא בן שנה ו-11 חודשים ומדבר מילים בודדות בלבד על אף שההבנה שלו עצומה והאינטיליגנציה שלו גבוהה יחסית לילדים בגילו, כמו כן יש לו קול מאוד צורמני בעל צלילים גבוהים במיוחד ובכי צורמני וקשה לשמיעה. כמו כן הוא מעדיף מאכלים שלא נדרשת לעיסה משמעותית בשבילם.האם יכולה להיות בעיה רפואית שיכולה לגרום לכל אלה?
    תודה מראש
    מיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחור בדיבור.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/12/2009

    מיקה שלום רב.
    האיחור בדיבור מצריך בדיקת האוזניים, ובדיקת שמיעה, על אף הבנת הנאמר, ואינטלגנציה גבוהה, כל איחור בדיבור, מחייב לבדוק את מצב השמיעה.
    לגבי הקול הגבוה, ניתן לבדוק אנדוסקופית את המיתרים, ובבדיקה זו אולי אפשר יהיה להבין מדוע יש העדפה של אוכל נוזלי/דיסתי.
    ילדים שאינם מצליחים לנשום טוב דרך האף, תמיד יעדיפו אוכל הניבלע מהר, המאפשר להם גם לנשום מידית דרך הפה, יש לכן לבדוק את מצב דרכי הנשימה העליונים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו