זקוקה ליעוץ דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה ליעוץ דחוף!!!
    אנה
    14/12/2009

    שלום
    בני בן 4 וחצי, הולך לגן וחולה לעיתים מאוד קרובות במיוחד בזמן האחרון. לאחר בדיקת האף עם מצלמת האנדוסקופ הרופא אמר שהאדנואידים שלו מוגדלים וצריך לכרות אותם, אומנם אין אחריות בוודאות שזה יעזור לגמרי. רציתי לספר קצת על בני כאשר הוא חולה יש לו נזלת מוגלתית (ירוק, צהוב) אף סתום, שיעול לפעמים יבש פעמים לח. הוא מקבל בדרך כלל אנטיביוטיקה כי הנוזלת לבד לא עוברת. בזמן האחרון הוא חולה בלי חום אלא זה נהפך למצב כרוני. בנוסף, נגד שיעול אף סירופ לא עוזר לו ואנחנו נותנים לו בתניזול ואינהלציות עם בודיקורת+אירובנט. חוץ מזה כאשר הוא לא חולה והאף שלו נקי מהפרשות, האף בכל זאת סתום באופן יבש. רציתי לציין שהוא קיבל חודשים טיפול אנטיהיסטמיני (נגד אלרגיה) ולא עוזר כלום. מי מלח בכלל לא עוזרים והוא כל הזמן על אוטריווין שהוא בקטנה פותח לו את האף. רציתי לקבל עצה מה לעשות האים לנתח, האים זה באמת עוזר, האים כדי עכשיו בחורף או לחקות לקיץ?

    בבקשה תעזרו בקבלת החלטה, התור לניתוח כבר קיים

    תודה אמא מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה ליעוץ דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/12/2009

    אנה שלום רב.
    על פי תיאורך יש לבנך בעיה נשימתית גם בדרכי הנשימה העליונות וגם התחתונות. ובד"כ יש קשר בין השניים.
    כריתת של השקד השלישי לבטח תעזור בהפחתת הנזלות (וציבען אינו חשוב בשיקול אם לנתח),
    כמו כן ישתפר ויתרחב נתיב האוויר בלוע האף, פעולה זו יכולה כאמור גם לעזור בשיפור הנשימה בדרכי הנשימה התחתונות.
    אין כל חשיבות לעונת השנה ולניתוח,
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו