מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה ליעוץ דחוף!!!אנה14/12/2009
שלום
בני בן 4 וחצי, הולך לגן וחולה לעיתים מאוד קרובות במיוחד בזמן האחרון. לאחר בדיקת האף עם מצלמת האנדוסקופ הרופא אמר שהאדנואידים שלו מוגדלים וצריך לכרות אותם, אומנם אין אחריות בוודאות שזה יעזור לגמרי. רציתי לספר קצת על בני כאשר הוא חולה יש לו נזלת מוגלתית (ירוק, צהוב) אף סתום, שיעול לפעמים יבש פעמים לח. הוא מקבל בדרך כלל אנטיביוטיקה כי הנוזלת לבד לא עוברת. בזמן האחרון הוא חולה בלי חום אלא זה נהפך למצב כרוני. בנוסף, נגד שיעול אף סירופ לא עוזר לו ואנחנו נותנים לו בתניזול ואינהלציות עם בודיקורת+אירובנט. חוץ מזה כאשר הוא לא חולה והאף שלו נקי מהפרשות, האף בכל זאת סתום באופן יבש. רציתי לציין שהוא קיבל חודשים טיפול אנטיהיסטמיני (נגד אלרגיה) ולא עוזר כלום. מי מלח בכלל לא עוזרים והוא כל הזמן על אוטריווין שהוא בקטנה פותח לו את האף. רציתי לקבל עצה מה לעשות האים לנתח, האים זה באמת עוזר, האים כדי עכשיו בחורף או לחקות לקיץ?
בבקשה תעזרו בקבלת החלטה, התור לניתוח כבר קיים
תודה אמא מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ
ד``ר יצחק ענתבי15/12/2009אנה שלום רב.
על פי תיאורך יש לבנך בעיה נשימתית גם בדרכי הנשימה העליונות וגם התחתונות. ובד"כ יש קשר בין השניים.
כריתת של השקד השלישי לבטח תעזור בהפחתת הנזלות (וציבען אינו חשוב בשיקול אם לנתח),
כמו כן ישתפר ויתרחב נתיב האוויר בלוע האף, פעולה זו יכולה כאמור גם לעזור בשיפור הנשימה בדרכי הנשימה התחתונות.
אין כל חשיבות לעונת השנה ולניתוח,
בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
