צינורית עקשנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צינורית עקשנית
    יעל
    20/12/2009

    ילד בן 8 עשה ניתוח צינוריות שני לפני כשנתיים וחצי וגם לפני 6 שנים.
    מאז הניתוח הראשון (לפני כ-6 שנים)נשאר נקב בתופית באוזן שמאל.
    באוזן ימין יש צינורית שהוחלפה לפני כשנתיים וחצי ועדיין לא נפלה.
    המצב כיום: נקב קיים באוזן שמאל בתופית מזה 6 שנים וצינורית "עקשנית" שלא מראה סימני יציאה.
    דלקות אוזניים חוזרות כ-3 פעמים בשנה ושמיעה תקינה.
    שאלות:
    1.האם ניתן להוציא את הצינורית "העקשנית" ללא הרדמה מלאה אלא תחת השפעת גז צחוק או טשטוש כבד?האם הילד יכול לזוז וזה יגרום נזק כאשר יוציאו?
    2.באיזה גיל מומלץ לסגור את הנקב?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינורית עקשנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן עקשנית

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    יעל שלום רב.
    תופיות האוזניים של בנך "מיתאהבות" בצינוריות, ויש מקום להוציא את הצינורית, ההמלצה היא לבצע את הפעולה בהרדמה כללית, ונכון לעשות בשעת הוצאת הצינורית פעולה נוספת של "הטריית שולי הנקב", זאת פעולה קצרה שאמורה לסייע לתופית להסגר עצמונית. את הפעולה כאמור יש לבצע בהרדמה כללית (מאוד קצרה), כי הוצאה שלא בהרדמה עלולה לגרום לתזוזה, שיכולה לקרוע יותר את הנקב.
    ניתוח של תיקון נקב ניתן לבצע בגיל בו המנותח (הילד), ישתף פעולה לאחר הניתוח בניקוי תקופתי של האוזן המנותחת. אם יש חשש שלא יהיה שיתוף פעולה כדאי להמתין מעט.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו