שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    שיר
    07/02/2010

    בני בן 9 חודשים מגיל ארבעה חודשים סובל מדלקות אוזניים חוזרות, מידי חודש!
    בפעם האחרונה לפני כחודש טופל באנטיביוטיקה למשך שבוע.
    לפני שלושה ימים החל להשתעל והיה מנוזל ,לקחתי אותו לבדיקת רופא ושוב נראתה דלקת בשתי האוזניים.הילד סובל מאד לא רגוע ואינו אוכל
    .רופא הילדים נתן מרשם לאנטיביוטיקה פעמיים ביום למשך עשרה ימים,כמו כן ציין שאם לאחר הטיפול הדלקת תחזור נצטרך לתת לילדי טיפול מונע למשך שלושה חודשים!
    אני מאד חוששת להתחיל בטיפול והלואי שלא נצטרך.
    מה דעתך האם המצב של ילדי מחייב טיפול מונע או שאפשר לטפל בדלקות בדרך אחרת?
    האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להקטין את הסיכוי לדלקות החוזרות(אנחנו לא משתמשים בקיסמי אוזניים ובמקלחת אני שמה לו אטמי אוזניים)
    תודה על המענה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    07/02/2010

    שלום שיר
    הטיפול בדלקות אוזניים חוזרות הוא טיפול אנטיביוטי מונע או ניתוח כפתורים.
    מניעה וטיפול בנזלת יכול למנוע יכול לעיתים למנוע את הדלקות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו