האם ריפלוקס ו-ווב מסוכנים ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ריפלוקס ו-ווב מסוכנים ?
    אפי
    07/02/2010

    ביתי כבת 20 ,סבלה שנים רבות מצרידות ,מריפלוקס ומקוצר נשימה , עקב "ווב" בלרינקס, שגרם למיתרים להישאר פתוחים . בשבוע שעבר ,היא נותחה להרחבת הקנה ולפתיחה של המיתרים בעזרת לייזר, הניתוח עבר בהצלחה וחל שיפור משמעותי בנשימה שלה, אבל הקול אבד לה .
    נאמר לי שצילומי הסיטי, הראו שהקנה "חולה" ,כנראה כתוצאה מריפלוקס ומלכלוך שהצטבר שנים רבות בקנה הנשימה.הרופא טוען ,שהוא לא מתכוון למחלת הסרטן בכלל, למרות שלקח ביופסיות מהגרון ,ציין שבכוונתו לטפל בקנה בעזרת תרופות, לאחר תוצאות בדיקות המעבדה.
    שאלותיי:
    האם הרופא מסתיר משהו ?
    האם כשלוקחים ביופסייה,זה בהכרח לצורך שלילת סרטן ,או גם בדיקות נוספות ?
    האם יש מקום לדרוש בדיקת פט-סיטי ?
    האם אובדן הקול לאחר הניתוח הוא זמני?
    האם התופעה עלולה לחזור ?
    תודה -שבוע טוב ובשורות טובות.
    אפי






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אפי

    ד``ר יהושע דנינו
    07/02/2010

    שלום אפי
    שאלתך לא מתאימה לפורום ילדים ,מציע להעבירה לפורום המתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו