נוזלים באוזנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוזלים באוזנים
    מאיה
    10/02/2010

    בני בן שנתיים וחצי עם נוזלים באוזניים. ב5 חודשים האוחרונים הוא סובל מדלקות אוזניים חוזרות וכמעט תמיד בטיפול אנטביוטי. לאחרונה חלה הרעה בשמיעה שלו ולכן החלטתי לקחת אותו לממומחה א.א.ג ששלח אותנו לבדיקת שמיעה ושם נאמר כי יש ירידה של 30 דצ בשמיעה בשיחה טלפונית עם הרופא נאמר כי עלינו לחכות חודשיים ולחזור על הבדיקה.
    הבעיה היא שהילד סובל מאוד מתלונן על כאבים כל הזמן האוזן החיצונית מאוד אדומה תמיד.
    על כל משפט אנחנו צריכים לחזור כמה פעמים והוא מרגיש מתוסכל בעיקר בגן.

    האם באמת אין מה לעשות בזמן הזה??? הילד באמת סובל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים באוזנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    11/02/2010

    שלום מאיה,
    הטיפול בדלקות אוזניים חוזרות הוא אנטיביוטיקה במינון מלא בשלב החריף ומינון נמוך יותר בהמשך למניעת הדלקות הבאות. במידה והמינעה לא עוזרת יש מקום לשקול ניתוח כפתורים. הטיפול בנוזלים באוזניים (שלא אמורים לגרום לכאב באוזניים אלא אם כן מתווספת דלקת ואז זה כן כואב) הוא תרופות לפתיחת התעלה שבין האוזן לגרון ובמידה ואין שיפור ניתוח כפתורים. בדרך כלל מקובל להמתין זמן מסויים מבדיקת השמיעה הראשונה ולבצע בדיקת שמיעה נוספת משום שחלק מהמקרים בהם יש נוזלים יש ריפוי ספונטיני. כלומר אם בבדיקה השניה אכן יהיה שיפור לא יהיה צורך בניתוח.
    במידה והילד סובל בהמתנה בין הבדיקות אני ממליץ לשוב למומחה א.א.ג על מנת שיחליט על טיפול מתאים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו