לפני ניתוח שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני ניתוח שקדים
    נגה
    06/03/2010

    שלום רב ,
    בתי בת שנתיים , לאחר איבחון של א.א.ג: ניתוח שקדים אדנואידים וכפתורים עקב דלקות אוזניים מרובות ונשימה קשה מאד (עקב האדנואיד והשקדים המוגדלים).
    שלוש שאלות בבקשה:
    1.האם במצב כזה ,מומלץ לבצע כריתה חלקית של השקדים באמצעות אלקטרודה(כדי להמנע מויתור לחלוטין על השקדים ולפתור את עניין חסימת האוויר?)
    2.האם האלקטרודה והלייזר (לעניין השקדים) הן פרוצדורות זהות , או טכניקות אחרות לגמרי?
    3.האם בגלל נזלת יש לדחות את הניתוח המשולש (כאמור כפתורים , אדנואידים ושקדים)?

    בתודה מאד מראש
    נעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפני ניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני ניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    07/03/2010

    שלום נגה
    תשובות לשאלותייך:
    1. ניתן לבצע הסרה חלקית של השקדים באמצעות אלקטרודת קובליישן, אין נסיון רב בארץ בנושא ויכולים להיות סיבוכים (דימום) מעבר להסרה רגילה השקדים.
    2. בארץ לא מבצעים את הניתוח בעזרת לייזר (אין לו יתרון), הלייזר גורם לכוויה טרמית והכאבים מרובים יותר. טכניקת הלייזר שונה מהקובליישן.
    3. במידה והנזלת היא חדשה ומלווה בחום ויש לראות בה כמחלה חדשה, אזי מומלץ לדחות את הניתוח. במידה והנזלת היא הנזלת הקבועה הקיימת בגלל השקד השלישי אין לדחות את הניתוח.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו