ניתוח שקדים,,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקדים,,
    מירב
    21/03/2010

    בני בן השנה וחמישה חודשים סובל כ 5 חודשים מנחירות קשות ומחלות חוזרות במהלך החורף
    לאחר יעוץ אצשל ד"ר דירוא נראה כי אין כל מנוס מניתוח הסרת שקדים ופוליפ וכרגע נשלחנו
    למעבדת שינה על מנת לקבוע את דחיפות הניתוח
    יש לי מספר שאלות מאחר ואני חרדה מאוד מהמחשבה על ניתוח
    א. האם צריך צילום של השקד השלישי כמו שנראהשרבים עושים כאן?? לא התבקשנו ולכן אני מוטרדת איך ידעו האם להוריד גם אותו??
    ב. כמה קריטי הגיל ?? האם מדובר בסכנה יתרה שעדיף לדחות אותה לגיל שנתיים ומעלה??
    ג.הוסבר לי שבגילאים האלה קטנטנים לפעמים מיצרים קצת בעיות נשימה לאחר הניתוח...דבר המצריך השגחה בטיפול נמרץ...האם זה מסכן יותר את הילד??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים,,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    21/03/2010

    שלום מירב
    א.לא,בניתוח בודקים אותו,ומחליטים על הסרתו.
    ב.לא דוחים אם יש אינדקציה לניתוח.
    ג.בד"כ לא,אלא אם ישהפסקות נשימה משמעותיות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו