אוזניים וחום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוזניים וחום
    עןפר
    24/03/2010

    לבת שלי (בת שנה וחצי) יש דלקות אוזניים חוזרות המלוות בחום בסביבות 39C מאז דצמבר. כל פעם שזה קורה היא מקבלת מוקסיוויט (4.5 מ"ל פעמיים ביום) ופעם אחת קיבלה גם אוגמנטין (לא זוכר את המינון). במקביל אנו שמים לה טיפות אוזניים (דזורן). בתקופות שבין הדלקות החום שלה יורד אך לא מתחת ל- 37C.
    אשמח לקבל עזרה מכם.

    בברכה, עופר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזניים וחום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/03/2010

    עופר שלום רב.
    מהנאמר במכתבך מ 4 חודשים לבתך דלקות אוזניים חוזרות דהיינו אחת למספר שבועות דלקת ?!
    אם אכן כך הדבר, ומאחר וטיפול אנטיביוטי מועיל לימים בו הוא ניתן, (ומעט אח"כ), אני ממליץ לשקול מתן אנטיביוטי ממושך יותר, (מונע), רק לאחר וידוא הצלחה בטיפול אנטיביוטי מלא.
    בתהליך דלקתי מן הסוג הזה, אין כל צורך בטיפות לאוזן.
    מובן מאליו שאם גם לאחר טיפול מונע, לא תחול רגיעה בדלקות, יהיה צורך לשקול איוורור האוזן ע"י
    ניתוח כפתורים.
    איחולי בריאות שלמה, וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו