ניתוח שקדים או צריבת שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקדים או צריבת שקדים
    אסתי
    24/03/2010

    שלום רב
    הבת שלי בת 5 בחצי וסובלת מנחירות ונשימות כבדות מאז שהיא קטנה
    עשינו בדיקה במעבדה שינה ויצא שישלה 36 הפסקות נשימה קלות ב7 שעות שינה.
    הרופא שלנו ממליץ על ניתוח או צריבה שקדים מכיוון שאיו לה יותר מ2 או 3 דלקות גרון בשנה.היא ישנה טוב ולא מתעוררת בלילות וגם לא קמה אייפה.
    אנחנו מאוד מפחדים לנתח אותה.
    האם זה אכרחי לנתח או לצרוב??
    לא יכול להיות שאם הגיל זה ישתפר???
    מה הסיכונים של ניתוח שקדים ומה הסיכונים בצריבת שקדים???
    מתי התקופה הכי מומלצת לעבןר ניתוח??
    ואם חייבים לנתח מי המומחה בארץ לניתוחים כאלה.

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/03/2010

    אסתי שלום רב.
    נחירות ונשימות כבדות בשינה לא ייפתרו ע"י ניתוח שקדים !
    בדיקת השינה שהבת ביצעה, מצביעה על הפסקות נשימה בחומרה קלה ביותר,
    משני נתונים אלה, את מבינה שאין כלל צורך בניתוח השקדים.
    אני כן ממליץ לבדוק את השקד השלישי (אדנואיד), ועל פי גודלו, והשפעתו על היצרות בנתיב האוויר
    בלוע האף, להחליט אם יש צורך בכריתתו.
    הגיל גם הוא, במידה מאוד קלה, מהווה גורם שיש להתחשב בו.
    לאור הנאמר כאן לא אתייחס לשאלותייך לגבי ניתוחי השקדים.
    איחולי בריאות שלמה, וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו