דלקת אוזן תיכונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזן תיכונה
    אנונימית
    09/04/2010

    שלום רב
    אודה על התייחסותכם לטיפול בטיפות DEXOTIC כטיפול לדלקת אוזן תיכונה חדה בילד כבן שנתיים ללא היסטוריה של דלקות חוזרות או ניתוחי אאג ("כפתורים" וכו'). האם טיפול זה מתאים ? או האם יש צורך בטיפול באנטיביוטיקה דרך הפה ? האם ניתן להשגיח במידה והחום אינו עולה על 38.5 וחולף עצמונית והילד סה"כ מרגיש טוב ומראה סימני שיפור ? מה הסיכוי שיחלוף לבד והאם יש סכנה כלשהיא בהשגחה ללא טיפול אנטיביוטי כלל בהנחה שהילד משתפר (סיכון של פגיעה בכליות ובלב בעתיד כמו שעלול לקרות בדלקות גרון כפי שהבנו) וכו
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזן תיכונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/04/2010

    לגב' האנונימית שלום רב.
    בדלקת אוזן תיכונה, איני נוהג לתת טיפול מקומי - דקסוטיק- מהטעם שהתהליך הדלקתי מיקומו מעבר האחד של התופית, בעוד הטיפות מגיעות לעבר האחר שת התופית.
    במענה הקודם (מלפני דקות בודדות), ציינתי שלא בכל דלקת אוזן חריפה (חדה), יש הכרח בטיפול אנטיביוטי. ובעיקר כאשר החום והכאב אינם גבוהים, הטיפול אמור להיות מכוון לגורמים לדלקת.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו