מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלמה מניתוח שקדיםגל12/04/2010
אשמח לשמוע ממך תובנות כיצד אני יכולה להקל על בני לאחר ניתוח שקדים שמתוכנן לעוד מס' ימים.
(ניתוח הכרחי מאד - עקב דום נשימה בשינה בדרגה חמורה) ילד ב ן 8.
מתמקדת בעיקר: איזו תזונה לתת - האם מותר רק רק לחלוטין , גלידות, מעדנים? מתי לשלב תזונה פושרת?
מתי תזונה רגילה? האם לתת רק אקמול האם ניתן נורופן? מתי מומלץ לחזור לבית הספר? מתי מומלץ לחזור לפעילות גופנית (משתתף בחוג ספורט ) ולשיעורי התעמלות בבי"ס? האם לישון לידו בלילה? עד מתי השגחה צפופה?
בקיצור אשמח לשמוע מה המלצותיך לפי השקפתך בנושא זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאוששות מניתוח שקדים.
ד``ר יצחק ענתבי12/04/2010גל שלום רב.
מאחר ועובדת הניתוח הינה מוגמרת, כדאי אכן לעבור אותו בדרך הקלה האפשרית
העיקר לדעתי הוא בהפחתת הכאב לאחר הניתוח, ולצורך זה מומלץ תכשירים נוגדי כאב אחת ל 4-5 שעות, באופן קבוע, ל 3 הימים הראשונים אחר הניתוח, פחות מומלץ הוא הנורפן, כל האחרים יותר
מומלצים.
ברגע שיש פחות כאב, הילד יסכים להכניס דברי מאכל ללוע, והעדיפות הראשונה, לדברים רכים וקרים.
גלידות ומעדנים הם אידאליים לאחר הניתוח.
כך לגבי השתיה שתהיה קרה, ויש לדאוג לשתיה לא מוגזת.
לתזונה פחות רכה עד לתזונה רגילה, ניתן לעבור בהדרגה וכל זה על פי ההתאוששות וההרגשה של בנך.
חזרה לביה"ס אפשרית לאחר ימים בודדים, וגם כאן על פי ההתאוששות, השתתפות בפעילות גופנית מומלצת רק לאחר כשבוע ימים, גם זאת בהתייחס להתאוששות.
אני ממליץ בחום שב - 3 - הימים הראשונים לניתוח הבן יהיה אתכם בחדר ההורים בלילות.
חשוב מאוד לזכור שכל חשד לדימום (קרישי דם במקום השקדים, לשון מחופה בדם, או רוק ונזלת
עם כתמי דם, או חיוורון הולך ומתגבר)- מחייבים פניה מהירה למיון ולרופא מנתח (בכל שעות היממה)
וגם אם לפעמים יהיה מדובר ב"אזעקת - שווא", כדאי לפנות ולו בשביל השקט הנפשי שלך.
בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
