מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    קובי
    14/04/2010

    בני בן ה-5 חודשים מחרחר בנשימה מהלידה. בהמלצת רופא ריאות הוא עבר ברונכוסקופיה.
    להלן הממצאים:
    1) נזופטרינקס לא תקינים: אדנואידים מוגדלים חוסמים 90%.
    2)לרינקס: לרינגומלציה בינונית.
    3)קנה: בשליש התחתון של הקנה לחץ קל פולסטיבי קרוב לודאי הגורם INNOMINATE ARTERY

    כל השאר נורמלי ותקין.
    קיבל טיפות דטמוצין לשבועיים דרך האף.
    הבנתי שלבעיה במיתרי הקול מחכים וזה מסתדר עם הזמן.
    אותי מטרידה הבעיה של האנדואידים. האם זהו רגיל בגיל הזה לטפל בבעיה זו? למיטב הבנתי (הלא רפואית) זה דורש התערבות כירורגית.
    איך מקובל לטפל בבעיות אלו והאם ניתן למנוע התערבות כירורגית בגיל כה צעיר?
    תוכל לתת הסבר קצר על בעיה מס 3 והאם יש מקום לדאגה?

    סליחה על האריכות ותודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר תשובות לשאלות

    ד``ר יהושע דנינו
    16/04/2010

    שלום קובי,
    בדרך כלל אדנואידים מוגדלים החוסמים משמעותית את הנזופרינקס מופיעים אחרי גיל 6-8 חודשים ולכן הגיל המקובל לניתוח הוא לאחר הופעתם, במידה ויש הפרעה משמעותית בנשימה דרך האף.
    אני ממליץ להראות את הבדיקה למומחה א.א.ג שיחליט על הטיפול באדנואידים לעתים מומלץ לתת לילד סטירואידים.
    באשר ללחץ הנגרם על הקנה בשליש התחתון יש להתייעץ עם קרדיולוג ילדים במידה ורופא ריאות ילדים חושב שהלחץ משמעותי.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו