שאלה לרופא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופא
    אמירה
    09/05/2010

    צהריים טובים, בתי בת חודש וכמה ימים ביום שישי האחרון היה לה חום 38, ואתמול 38.3 ...היא היתה מעט ישנונית לקחנו אותה למרפאה באופן דחוף שם נאמר לנו שיש לה דלקת באוזן ימין ..אציין שהיא אוכלת, יש לה יציאות, מטילה שתן רגיל הרופא רשם לה דקס-אוטיכ, אוטידין שאלתי היא האם מותר וכדאי לשים לה את הטיפות? אני אגב שמתי , האם את הטיפות שמים רק באוזן עם הדלקת? כי למשל היינו היום אצל רופאת המשפחה והיא אומרת שיש מעט דלקת באוזן השנייה גם..
    כ"כ האם דלקת אוזניים מהווה סיבה לחום ולישנוניות או שאתה ממליץ לאשפז ולהמשיך לחפש עוד סיבות? עוד אוסיף שאחרי מתן אקמולי היא חזרה להיות עירנית לחלוטין אודה על תשובתך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרופא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנועם

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/05/2010

    נועם שלום רב.
    ברוב המקרים הדלקות בגיל זה (שהינן מאוד נדירות), מערבות את האוזן התיכונה בלבד, וטיפול בטיפות דקסוטיק, אינן יעילות כלל !
    במקרים נדירים אלו כדאי להגיע לרופא א.א.גרון אך קודם לבצע בדיקת דם (ספירת דם), ולוודא
    האם הגורם לחום הוא זיהום ויראלי או בקטריאלי,
    אודם בתופיות יכול להגרם מהבכי, ולא מדלקת, ולכן האקמולי משפר את הרגשתה ותחושתה יותר
    יותר מאשר הטיפול המקומי, שכאמור אינו כלל הכרחי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו