פקק שעווה באוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פקק שעווה באוזניים
    שי
    19/05/2010

    היי ביום שבת ברוב טיפשותי חיטטתי באוזני עם קיסמי אוזניים ואוזן ימין שלי נסתמה..
    כעבור יומיים הלכתי לרופא והוא אומר שיש לי פקק שעווה באוזן הוא נתן לי מרשם למי חמצן
    יש לי כמה שאלות ברשותך:

    1.כמה פעמים ביום צריך לשים טיפות חמצן באוזן?
    אני יודע שצריך לעשים 3 טיפות אבל אין לי מושג כמה פעמים ביום..

    2.שאני שם את הטיפות אני שומע מין בועות כאלה בתוך האוזן אבל ואחרי כמה זמן אני נוגע באוזן ויש הרבה לכלוך..
    השאלה שלי להשאיר את האוזן ככה? או לשטוף את האוזן במים?
    ואם לשטוף את האוזן במים כמה זמן אחרי ששמתי את הטיפות לשטוף אותה?

    3.אני כבר יומים עם המי חמצן תוך כמה זמן אני כבר ירגיש הקלה כי הקטע ששאני בקושי שומע משהו באוזן וזה כ"כ מעצבן..

    4.הרופא אומר שאם מי חמצן לא יעזרו אז ללכת לרופא א.א.ג לניקוי האוזן..
    הטיפול של ניקוי האוזן כואבת ?


    תודה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פקק שעווה באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקק שעווה באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    20/05/2010

    שלום שי,
    אף ששאלתך מיועדת לפורום א.א.ג מבוגרים, אענה לך.
    1. את מי החמצן נהוג לשים 2-3 פעמים ביום.
    2.צריך לנגב את האוזן אחרי כן רק עם אצבע עטופה במטפחת נייר ואסור לשטוף אותה במים.
    3. מרגישים הקלה ממספר ימים ועד שבוע אחר כך. זה אינדיבידואלי.
    4. ניקוי האוזן אינו כואב ומומלץ לבקר אצל מומחה א.א.ג במידה ומי החמצן לא עוזרים אחרי 5-7 ימים.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו