המשך -דלקות גרון חוזרות סטרפטוקוק A

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך -דלקות גרון חוזרות סטרפטוקוק A
    עדי
    26/05/2010

    רב תודות על תשובתך, ועדין אני קצת מבולבלת.
    אמקד את עצמי:
    1. כרגע אני לאחר מחלה עם טיפול אנטיביוטי מלא (רפאפן), מרגישה בריאה אך תרבית משטח הגרון הייתה חיובית.
    האם עלי ליטול איטיביוטיקה נוספת כדי למגר את החיידק או שכיוון שאני כרגע לא חולה (ורק נשאית), עלי להמתין להתפרצות הבאה (בתקווה שלא תהייה כזו) ולא לקחת אנטיביוטיקה ?
    2. האם כנשאית (אינה חולה כרגע) אני בסיכון לסיבוכים, או שסיבוכים באים רק כשהמחלה פעילה ?

    מודה עד מאוד
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/05/2010

    נעה שלום רב.
    לשאלותייך:
    כל עוד את לא חולה, (כאב, חום, תפליט), ובמשטח יש צמיחה סטרפטוקוקוס, אין צורך בטיפול אנטיביוטי, במקרה שלך שתכיפות הדלקות היא גבוהה, יש לשקול בזמן אירוע של דלקת, טיפול אנטיביוטי במינון מלא, למשך זמן הכפול מהמקובל ( 2-3 שב').
    כנשאית אינך חשופה לסיבוכי הדלקת יותר מאשר אדם שבלועו אין סטרפטוקוקוס, כי הסיבוכים האפשריים, (נדיר), מופיעים רק בשעת חולי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו