שקד שלישי לחולה מרפן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקד שלישי לחולה מרפן
    חיה
    28/05/2010

    שלום,
    בני בן השנתיים ו3 חודשים אובחן כחולה מרפן. בנוסף, הוא נוחר בלילות ולכן עשינו לו צילום נזופרינקס והממצא הוא היפוטרפיה של השקד השלישי והיצרות של נתיב האויר בנזופרינקס. הוא מטופל טיפול מונע עם פלקסוטייד 100 פעמיים ביום. אין לו בעיות באזניים, ולא היו לו דלקות אזניים, השמיעה שלו מצויינת.
    שאלתי היא באיזה מקרים מומלץ ניתוח להוצאת השקד השלישי, והאם יש בכלל קשר לעובדה שהוא חולה מרפן? האם ניתוח במקרה שלו הוא הכרחי או שאפשר לחכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי לחולה מרפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/05/2010

    חיה שלום רב.
    מחלת מרפן (Marfan) אינה אמורה להשפיע על המימצא ו/או הטיפול לשקד השלישי, במידה ויש הפרעה בשינה, נחירות, נזלות, יהיה כדאי לשקול את כריתת השקד השלישי, שממכתבך אני למד שמיצר את נתיב האוויר בנזופרינקס, ושאינו מפריע לאוזניים.
    בכל מחלקה של א.א.גרון ניתן לבצע את הניתוח, ולשאלתך אם הדבר הכרחי, התשובה היא חד משמעית - לא אין הניתוח הכרחי, אך הוא כדאי כי אין ספק שהוא ישפר את איכות חייו של הבן.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו