קןשי בבליעה-דחוף!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קןשי בבליעה-דחוף!!
    לינוי
    28/05/2010

    שלום רב,

    יש לי בעיה בגרון כבר 5 ימים,
    הנה ההסבר:
    -אין לי חום (למרות שאני מרגישה חום פנימי קל)
    -אין סימני התקררות
    -הגרון בעל שתי קשתות אדומות ונפוחות , מאוד אדומות כמו שתי כוויות, וככל הנראה כשהאוכל פוגע בהם זה מה שגורם לכאבים

    -יש קצת לבן בגרון

    **ביצעתי משטח גרון והוא יצא שלילי...

    הרופאה אומרת שכנראה זה ויראלי, אבל זה נשמע לי קצת לא הגיוני כי זה כבר הרבה זמן (5 ימים) ועדיין כואב וכל כדורי הבליעה(קלגרון למוסין וכו'...) לאצעוזרים כלל.

    -אני חלשה וקצת עם כאבי ראש

    רציתי לדעת האם:
    1.יכול להיות קשר לזה ששהיתי בסביבת חתול (אבל לא נגעתי בו, ולא נשרטתי ממנו)<<??

    2.האם יכול להיות שהמשטח שבוצע היה לא טוב או שבזמן לא טוב (לפני שהחיידק הספיק להתרבות??).

    3.ייתכן וזו פטרייה בגרון?
    4.מה לעשות והאם לפנות למרפאה בדחיפות או לא בדחיפות, והאם לעשות שוב משטח גרון?

    בתודה,
    לינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קןשי בבליעה-דחוף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קןשי בבליעה

    ד``ר יהושע דנינו
    29/05/2010

    שלום לינוי
    שאלתך דורשת בדיקה ע"י מומחה א.א.ג .
    ממליץ לפנות לפורום מתאים.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו