ניתוח הוצאת פוליפים בילדה בת שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח הוצאת פוליפים בילדה בת שנתיים
    ליאת
    31/05/2010

    שלום,
    בתי בת השנתיים מצוננת כל הזמן ובשבועיים האחרונים חלה החמרה,נוחרת בשנתה ויש ארועים של דום נשימה בשינה("נחנקת")
    לאחר התייעצות עם רופא המשפחה נשלחנו לבצע רנטגן שלאחריו הלכנו לרופא אא"ג

    הממצאים שהרופא כתב הם:נזלת מוקואידית דו צדדית,השקדים מוגדלים,חוסמים,התופיות תקינות,האזניים מאוורורות,פרט לכל בדיקת א.א.אג בגדר נורמה.
    בצילום גולגולת צדדי ב28/5/10 ניראת כרית ADE מוגדלת,חוסמת.
    הוא המליץ על ניתוח.

    לפי הממצאים,האם ניתוח זה באמת הפתרון היחיד?
    והאם הניתוח מסובך,ומה הוא זמן ההחלמה ממנו?

    עליי להוסיף כי לי הוציאו את הפוליפים והיו לי כפתורים באוזניים בגיל 4
    וכן לאבא שלי הוציאו את הפוליפים ואת השקדים,האם זה משהו גנטי?
    אשמח לתשובה בנושא,תודה רבה
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקד שלישי?

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/05/2010

    ליאת שלום רב.
    את מתארת מצב שעל פיו יש גם הפסקות נשימה בשינה, מה חומרתן? כמה הפסקות בשעה ,ומשך ההפסקות ? את כל הנתונים האלה יהיה אפשר לקבל בבדיקת שינה.
    על פי המימצאים של הגדלה והחסימה של השקד השלישי (אדנואיד), יהיה צורך בניתוח לשקד זה,
    נישארת השאלה האם גם לנתח את השקדים? תשובה לכך תהיה אחרי בדיקת השינה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו