דימום מהאוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום מהאוזן
    דקלה
    03/07/2010

    שלום,
    ביתי בת ה- 3 סובלת מכאבים באוזן מזה מספר ימים.
    היום בצהריים המוקדמות רופאת א.א.ג אבחנה דלקת באוזן שמאל ונתנה מרשם לאנטיביוטיקה + טיפות.
    היום אחה"צ (כ- 5 שעות לאחר הבדיקה) התחיל לרדת לה דם מהאוזן. משיחה טלפונית עם רופא ילדים נאמר שתקין וככל הנראה תעלת האוזן נשרטה בעת הבדיקה.
    עכשיו שמנו לב לדימום נוסף מאותה אוזן (כמובן עם צרחות מכאבים ששככו רק לאחר מתן נורופן).

    האם אכן נורמלי לדלקת באוזן או שיש טעם לגשת למיון?
    איך (אם בכלל) ךנקות את הדימום?

    תודה,
    דקלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם באוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/07/2010

    דקלה שלום רב.
    הדימום בתעלת השמע החיצונית יכול להגרם משתי סיבות, האחת כמו שנאמר לך ע"י רופא המטפל, בעקבות טראומה קלה תוך בדיקה או טיפול.
    הגורם השני יכול להיות קשור לתהליך הדלקתי עצמו, א, בדלקת: מירינגיטיס בלוזה, יש שלפוחיות על-פני התופיות בחלק מהמקרים שלפוחיות אלו מכילים נוזל דמי, התבקעות של השלפוחית תיגרום ליציאת הנוזל, ב, תהליך דלקתי גורם להתגברות והתרחבות כלי דם, ובעקבות כך יווצר דימום.
    אין כל דחיפות בבדיקת רופא א.א.גרון, גם לא למיון, וכדאי להמנע מהרטבת האוזן.
    את הדם, רק מהאיזור הנראה לעין, ניתן לנקות עם צמרונים הטבולים במי חמצן 3%.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו