פוליפ באף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוליפ באף
    מלי
    14/07/2010

    שלום
    לפני יומיים הייתי עם הבן שלי - בן שנה וחצי אצל רופא אף אוזן גרון שלאחר בדיקה וצילום רנטגן קבע שיש לו פוליפ דיי גדול באף
    הוא נתן לנו תרופה לייבוש הנוזלים ואמר שאם זה לא יעזור נצטרך לעשות לו ניתוח להוציא את הפוליפ

    הייתי רוצה לדעת יותר על הנושא, מה זה הפוליפ הזה? האם זה סוג של גידול? יכול להיות מצב חס וחלילה לגידול סרטני? (המושג פוליפ מוכר לי מתוכניות בריאות על פוליפים במעי והם היו סרטניים אז... ), ממה זה נוצר? ואם מסירים אותו הוא יכול לחזור?

    האם יש איזה מאמר או מידע שאני יכולה ללמוד ממנו על מה שקורה באף של הבן שלי?

    אודה לכם אם תוכלו לעזור לי

    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליפ באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפ באף

    ד``ר יהושע דנינו
    15/07/2010

    שלום מלי,
    הפוליפ המכונה אדנואיד הינו רקמה לימפטית הנמצאת מאחרי האף וקיימת אצל כל ילד, לעתים היא גדלה וחוסמת את מעבר האוויר דרך האף, ויכולה גם לחסום את התעלות שבין האוזניים בגרון ולגרום להצטברות נוזלים באוזניים, כמו אצל בנך.
    לא מדובר בגידול ואין מעבר למצב סרטני. לאחר הסרת האדנואיד בניתוח, ברוב המקרים הוא אינו חוזר.


    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו