דלקות גרון חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות גרון חוזרות
    דפנה
    15/07/2010

    שלום.
    בני בן שנה וחודש ויש לו כל הזמן דלקות בגרון. רציתי לדעת האם צריך לקחת אנטיביוטיקה לכל דלקת בגרון, או שזה תלוי בדלקת עצמה?
    היום הייתי עם בני בקופ"ח ושוב התברר שיש לו דלקת גרון. הרופא לקח תרבית גרון וכרגע אנו מחכים לתשובה. אני חושבת שהסיבה שהוא לקח הפעם תרבית (הוא לא לוקח בדר"כ), היא בגלל שלבני יש לעיתים קרובות דלקות גרון. רציתי לדעת מה אפשר לעשות בכדי למנוע דלקות גרון? והאם יגיע הגיל שהדלקות יפסקו או לפחות יפחתו? (כלומר, האם זה תלויי גיל או לא בהכרח?) והאם דלקות גרון חוזרות עלולות לפגוע במיתרי הקול, בנשימה, או בכל דבר שקשור באופן ישיר או עקיף לגרון? (אני שואלת כי אני יודעת שדלקות אוזניים חוזרות עלולות לפגוע בשמיעה, וגם מזה בני סבל פעמים רבות מאוד- עד גיל שנה הוא סבל כל הזמן מדלקות אוזניים חוזרות והוא נטל הרבה אנטיביוטיקה (מוקסיוויט פורטה/מוקסיפן), וב"ה זה חלף בגיל שנה, (אולי גם בעקבות שינוי בתזונה כי התברר שהוא רגיש לחלב ולסויה).
    בתודה מראש על תשובותיכם, אוראנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות גרון חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון חוזרות

    ד``ר יהושע דנינו
    15/07/2010

    שלום אוראנה,
    דלקות גרון יכולות להיות ויראליות או בקטריאליות וברור שאם הדלקת ויראלית אין צורך באנטיביוטיקה. האבחנה צריכה להיעשות על ידי בדיקה קלינית של הרופא ובדרך כלל לא דרוש תרביות. במידה והדלקות חוזרות לעתים נותנים טיפול מונע כדי למנוע את הדלקות הבאות. במקרים כאלו יש צורך להתייעץ גם עם מומחה א.א.ג
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו