בן 4 חודשים ונוחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4 חודשים ונוחר
    ענת
    22/07/2010

    שלום , התינוק שלי בן 4 חודשים וכבר אחרי שבועיים מהיום שנולד התחיל לנחור , נראה שזה הולך ונהיה יותר גרוע עם הזמן - נחירות שמעירות אותו . אך אין לו בעיות של הפסקת נשימה וכן אין לו בעיות באוכל - אוכל רגיל ועולה במשקל ( שוקל היום 7.400 - יונק בלבד) לאחר בדיקה אצל רופא אף אוזן גרון - נאמר לנו שאין לו כלום מעט נזלת - אבל זה עדיין מטריד אותי שכן נראה לי שילד בגיל כזה לא אמור לנחור! במידה ומדובר באלרגיה איך ניתן להקל על הילד וכן יש איזה שהוא רופא מומחה נוסף שהנך נממליץ עליו? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 חודשים ונוחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות בילודים

    ד``ר יצחק ענתבי
    22/07/2010

    ענת שלום רב.
    לאור תשובת רופא א.א.גרון אני מניח שלהפרעה הנשימתית אין כל השפעה על מצבו הכללי והתפתחות התינוק.
    הנחירות יכולות להגרם מהפרעה בזרימת האוויר בדרכי הנשימה העליונות ו/או התחתונות.
    באם איזורים אלו נבדקו ע"י רופאי (א.א.גרון וילדים) בנך, ונימצאו תקינים, - אין מה לדאוג.
    אני מניח שהתרחבות המערכת, תשפר בעתיד את נשימתו.
    באשר למחשבה שמדובר באלרגיה, כדאי לפנות לאלרגולוג ילדים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו