בן 7 חוד'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 7 חוד'
    קרן
    13/08/2010

    בני בן ה-7 חוד' שנולד סבל קרוב ל-3 חוד' מחירחורים ונזלות והיה חשש לפוליפים,
    אך עקב גילו הצעיר לא היה הרבה מה לעשות אלא רק לקוות שיעבור.
    בחודשים האחרונים היתה הקלה די משמעותית אך בשבוע האחרון שוב הוא מנוזל מאד וקשה לו לנשום והוא מתעורר בתדירות גבוהה בלילה.
    1. מה ניתן לעשות כדי להקל חוץ מתכשירי מי מלח (ואם זה הדבר היחיד האם יש תכשיר מסוים שמומלץ)?
    2. דבר נוסף אנחנו יוצאים לחופשה ורציתי לדעת האם ללכת לים/בריכה ישפיע לרעה ועדיף להימנע?
    אגב יש עדיפות אם ללכת לים או לבריכה והאם מים גורמים להחמרה באופן כללי
    3. ודבר אחרון אני לא ממש יודעת איך לנהוג עם מזג האויר החם שיש לאחרונה- כדאי לישון עם מזגן, חלון פתוח (לא שנכנס אוויר-אנחנו גרים במרכז והאוויר די עומד ולח)?
    תודה רבה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 7 חוד'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7 חוד'

    ד``ר יהושע דנינו
    15/08/2010

    שלום קרן
    1.ניתן להשתמש באנטיהיסטמינים ובאוטריוין . pediat,למרות שהאחרון מיועד לגיל מעל שנתיים.
    2.מי ים יכולים להשפיע לטובה,בריכה עלולה להחמיר מצב.
    3.מזג האויר לא משפיע הרבה מלבד היובש ,כי אז יש לדאוג ללחות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו