ליחה בגרון ואף סתום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה בגרון ואף סתום
    אירה
    20/08/2010

    שלום רב,
    לבן שלי בן 3.8 כבר יותר מחודש יש ליחה בגרון, ככה לפחות זה נראה.
    הוא לא מנוזל ולא משתעל רק לעיטים בלילה הוא מתחיל להשתעל ולפעמים גם מקיא בגלל זה.
    לפני כמה חודשים הינו בביקור אצל אף אוזן גרון.. בבדיקה הוא אמר שהשקדים שלו והאדנואידים קצת מוגדלים וגם נתן לנו לעשות בדיקת שמיע שיצא תקינה.
    אבל מאז המצב כאילו החמיר הוא כל הזמן עם פה פתוח, נוחר בלילה.
    לפני כמה ימים גם נסתם לו האף לגמרי, ואין לו נוזלת..זה נראה כאילו הליחה לא נותנת לו לנשום .. האם יש דרך להוציא אותה משם?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה בגרון ואף סתום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה בגרון ואף סתום

    ד``ר יהושע דנינו
    23/08/2010

    שלום אירה,
    אם הילד ישן עם פה פתוח ונוחר זה אומר שיש לו חסימה במעבר האוויר דרך האף ויכולה להיות גם חסימה בגובה הפה על ידי שקדים מוגדלים. חסימה כזו לא מאפשרת לנוזלים הטבעיים הקיימים באף לנוע לכיוון הגרון ולכן זה נראה שהוא לא מוציא את הנזלת.
    אני ממליץ להיוועץ שנית עם מומחה א.א.ג על מנת שיבדוק אותו וימליץ על המשך הבירור והטיפול.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו