בלוטות לימפה מוגדלות?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטות לימפה מוגדלות?!
    שלומית
    24/08/2010

    שלום, בני בן השנתיים התעורר אחהצ אחד עם נפיחות מאחורי האוזן, ללא חום או סימן כלשהוא למחלה.קיבלנו אוגמנטין ל10 ימים וכשלא היה שינוי ל-5 ימים נוספים,הנפיחות היא בתנוך האוזן ובלחי בקרבת האוזן, במישוש כאילו יש 3 גולות ניידות.באולטרסאונד נצפו 3 בלוטות לימפה והוחלט לבצע דיקור במחט .לאחר שעברנו את הסיוט הזה ללא טישטוש או הרדמה, נשלחה הדגימה לתרבית ונמצאה שלילית.הנפיחות לא עוברת, הנפיחות מתחת לאוזן בצבע סגול,נראה לא יפה,אך לנו נאמר רק להיות במעקב? עליי לציין שכאשר הוציאו את הדגימה יצא מהמקום מוגלה.
    מה יכול להיות הדבר? האם עלינו לעשות בדיקות נוספות? כבר עבר יותר מחודש וחצי וללא שינוי.
    אם יש מוגלה האם לא צריך לנקז אותה? כיצד יש מוגלה אם כל הבדיקות תקינות?
    אשמח אם תוכלו קצת להרגיע אותי ולתת לי כיוונים נוספים.
    בברכה, שלומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטות לימפה מוגדלות?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות צווארית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    26/08/2010

    שלומית שלום רב.
    מתאורך המפורט של המהלך והבדיקות, ניתן לקבוע בוודאות שמדובר בתהליך דלקתי צווארי או של בלוטת לימפה או של ציסטה צווארית . אם בדיקות הדם תקינות ואין חום, אכן מומלץ בשלב זה
    רק לעקוב, ועל פי הצורך לשקול טיפול כירורגי .
    בהתיחס לשאלתך השניה, אין בשלב זה צורך בבדיקות נוספות.
    לשאלותייך האחרות: לא תמיד יש לנקז מוגלה אלא אם מדובר בכשלון של טיפול אנטביוטי, או מחשש לסיבוכים.
    כאשר ההפרשה המוגלתית מוגבלת בציסטה סגורה, לא בהכרח יובלט הדבר בבדיקות העזר, ולא בהכרח יהיה חום.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו