דלקת באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת באוזן
    גליה
    14/09/2010

    ביתי בת 3 חודשים.
    מזה מספר ימים יש לה הפרשה צמיגית רבה מאוזן שמאל.אין חום.
    רופא אף אוזן גרום איבחן דלקת שמקורה מחידק. טיפל במיי חמצן ושאיבה ונתן טיפול אנטיביוטי.
    בסיום הטיפול היה באוזן מעט דם והרופא שם יוד.
    שאלות:
    1. במידה והדלקת מנוקזת החוצה מדוע עדיין יש צורך בטיפול אנטיביוטי?
    2. האם השאיבה היתה הכרחית? היתה דיי טראומטית בשביל ביתי ועבורי.
    3. מה משמעות הדם? האם ביתי עלולה להדבק במחלה זיהומית כלשהי בעקבות הטיפול?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/09/2010

    גליה שלום רב.
    לאחר תיאור הנעשה ע"י רופא א.א.גרון אענה אחת לאחת לשאלותייך.
    1, יש חילוקי דעות ביו הרופאים על הצורך בטיפול אנטיביוטי סיסטמי במצב של יציאת המוגלה, לאור התנקבות של התופית.
    2, השאיבה אינה הכרחית לצורך הטיפול, אלא לאבחנה, אוסיף ואעיר לא ניראה שהשאיבה היא שגרמה לטראומה, אלא עצם השכיבה וההצמדה של הראש למיטה.
    3, הדם מקורו מתעלת השמע החיצונית, ו/או מאיזור הנקב בתופית, ואינו גורם לזיהום.
    איחולי בריאות שלה לבתך ולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו