כאב חריף בגרון - דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב חריף בגרון - דחוף
    יעל
    28/10/2010

    ד"ר שלום, בני בן ה2.9 מתלונן על כאבים בפה מאז יום שבת. ביום שני ראו אותו רופא שיניים שלא מצא כלום רופא ילדים ורופא אף אוזן גרון כולם לא ראו דבר. רופא אאג לקח משטח וגם הפנה אותנו למשטח מהיר בבית מרקחת. משטח זה היה חיובי לסטרפטוקוק A והתחלנו טיפול אנטיביוטי. היום בערב תוצאות המשטח שנשלח לקופ"ח חזר שלילי לסטרפטוקוק A. אני לא מצליחה להשיג את רופא האאג והוא לא עובד מחר. מה לעשות? יש לציין כיאין חום והילד סובל מכאבים קשים שלא נראה כי נורפן ואקמולי עוזרים ל, כאבים שנראה שמחריפים. לא אוכל או שותה כמעט. נראה כי מתקשה מאוד לבלוע וששורף לו בגרון מדברים כמו שוקולד. משהתחלנו באנטיביוטיקה (ביום שלישי בבוקר) קיים שיפור מסוים אך לא דרמטי. אודה מאוד על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב חריף בגרון - דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב חריף בגרון - דחוף - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    29/10/2010

    יעל שלום רב.
    המישטחים ולבטח זה המהיר אינם מכשירים אבחנתיים חד-משמעיים, והעובדה - הפער בין 2 התשובות שקיבלת.
    יש להתייחס בכובד ראש לתלונות בנך, ולבצע בדיקה אנדוסקופית, ואולי גם הדמיה,
    ומפליא שאינך מציינת אם בוצעה בדיקת דם פשוטה לגילוי סוג הדלקת.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו