דלקת אוזניים רביעית ב9 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזניים רביעית ב9 חודשים
    הדר
    30/10/2010

    שלום רב,
    ביתי התינוקת בת 9 חודשים ומקבלת בפעם הרביעית אנטיביוטיקה בשל דלקת אוזניים רביעית מהיום שנולדה.

    כשאין לה דלקת באוזניים יש לה "תעלה מגורה", "נוזלים בתעלה" וגם פטריה באוזן היה לה העונג לחוות.

    כל פעם שיוצאת לה שן או שהיא מקוררת משם הדרך לדלקת קצרה ביותר.

    מהי הצעתך לטיפול לתינוקת שכזאת? האם הפיתרון היחיד הוא לקבל אנטיביוטיקה כל פעם? אני מפחדת מהפעם הבאה שתגיע , בה יירשם לה שוב מרשם נוסף לאנטיביטיקה.

    האם יש דרך טיפולת אחרת ואבחון לתינוקת שכזאת?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים רביעית ב9 חודשים - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    02/11/2010

    שלום הדר,
    ראשית יש צורך לברר האם הדלקת החוזרת היא דלקת אוזן תיכונה או אוזן חיצונית. במקרה של דלקת אוזן תיכונה חוזרת הטיפול המומלץ הוא המשך טיפול אנטיביוטי מניעתי אחרי מנת אנטיביוטיקה של 10 ימים במטרה למנוע את הדלקת הבאה.
    יש לבדוק האם לאחר הדלקות נשארים נוזלים ואז יש לבצע בדיקת שמיע ובדיקת נוזלים. במידה וקיים ליקוי שמיעה משמעותי ו/או שליקוי השמיעה מחמיר יש לבצע ניתוח כפתורים. ניתוח כפתורים גם מומלץ בכישלון של טיפול אנטיביוטי מניעתי.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו