סטרפטוקוק עקשני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטוקוק עקשני
    גלי
    16/11/2010

    שלום,
    לשני ילדי התגלה סטרפטוקוק בגרון. שניהם קבלו קורס של ראפאפן וקורס של מוקסיפן. לאחר כל קורס המשיכו להתלונן על כאבי גרון חלשים אך ללא חום. (לבני לאחר הקורס השני עלה החום ל-37.7. לביתי לא היה חום בכלל).
    משטחי גרון העידו שהסטרפטוקוק עדיין שם (אפילו שהמשטח נלקח 3 ימים מתום סיום קורס האנטיביוטיקה).
    לאחר שביתי קבלה אוגמנטין. המשטח הראה סטרפטוקוק שלילי.
    היום בני התחיל אוגמנטין לאחר משטח חיובי (רק ביום שישי סיים מוקסיפן).
    מדוע אנטיביוטיקה מסוג ראפאפן ומוקסיפן לא עזרה?
    האם יתכן שרק אוגמנטין מעביר להם את החיידק?
    האם מעתה על כל המצאות סטרפטוקוק בגרון עליהם לקבל רק אוגמנטין?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטוקוק עקשני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטוקוק עקשני - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    16/11/2010

    שלום גלי,
    משטחי הגרון יכולים להיות חיוביים פיקטיביים או שליליים פיקטיביים לסטפטוקוק, לכן, אין משמעות למשטח בעיקר אם משטח נלקח בזמן שאין קליניקה והוא חיובי, במצב כזה אין צורך בטיפול.
    הטיפול צריך להיות לפי הבדיקה הקלינית של הגרון ובלוטות הצואר ומשטח גרון נחוץ לתמיכה במקרים נדירים.
    אני ממליץ לפנות למומחה א.א.ג בזמן מחלה אקטיבית.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו