מודאגת -חום גבוה מידי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת -חום גבוה מידי...
    מירב
    19/11/2010

    ביתי בת 3 וחודשיים פיתחה חום גבוה ביום ראשון האחרון אחהצ - ביום שני נשלחה לבדיקת שתן ומשטח גרון ורק ביום רביעי התשובה למשטח גרון היתה שיש לה חידק בגרון.
    עד היום היא עם חום גבוה שאם לא עוצרים מגיע גם ל - 40 מעלות
    היא מקוררת מאוד עיניה אדומות ודומעות כ הזמן ואף נוזל בלי סוף -נראית חלושה ביותר (ללא תאבון בכלל)
    מקבלת כבר מיום רביעי אחהצ מוקסיויט 250 מג- החלה במינון של 9 מג שוקלת 14 ק"ג

    אני פונה כי אנחנו חסרי אונים וכמובן גם היא.
    האם לבקש מהרופא בדיקות נוספות? האם יתכן חום כל כך גבוה גם עכשיו יום שישי יומיים לאחר קבלת אנטיביוטיקה? האם יתכן שזה לא הטיפול וצריכה אנטיביוטיקה אחרת? מה עוד לבדוק? (זה חשוב לי מאוד )
    תשובותיך חשובות לנו ביותר

    כבר היינו במוקד ביום רביעי אחהצ כאש החום הגיע ל-40.3 והיא רעדה כולה
    אנחנו עושים אמבטיות וקומפרסים- היא אינה מתלוננת בכלל על כאב גרון...
    אנא סייע לנו
    בתודה מראש
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת -חום גבוה מידי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת -חום גבוה מידי... - תגובה

    ד``ר יצחק ענתבי
    19/11/2010

    מירב שלום רב.
    החום הגבוה והממושך, ככל הנראה, לא שייך לתשובת המשטח מהלוע, (בעבר נאמר בפורום זה שצמיחת חיידק ללא כאב בלוע אינה מצביעה על דלקת סטרפטוקוקלית).
    והעובדה שלטיפול האנטיביוטי אין כל השפעה (שככל הניראה היה גם מיותר), מצביעה קרוב לודאי, על בעיה שאינה חיידקית, והאבחנה המיידית לדעת אם מדובר בזיהום ויראלי או חיידקי, הוא בעזרת בדיקות דם.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו