חוות דעת מקצועית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת מקצועית
    בני
    12/01/2011

    שלום רב! בתי בת חודש. בבית החולים היא לא עברה את בדיקת הסינון שמיעה וכן את בדיקת הBERA,בגיל חודש עברה שוב בדיקת סינון וגם אותה לא עברה. נקבע לה בדיקת BERA לעוד חודש. אני מאוד מודאג והחוסר וודאות משגע כיון שבכל פעם לא מסבירים לי איפה אני עומד ואומרים שיש כאלה שלא עוברים ובבדיקת BERA עוברים. הילדה לא נבהלת מרעשים אך לפעמים עושה רושם שמקשיבה ששרים לה , אך גם זה לא בטוח. חשוב לי לציין שבבדיקת הBERA הראשונה בגיל יומיים הבדיקה הראתה ערכים שנעו בין 2.5 ל3 אך לא 3.6 כפי שדרוש שאותה הבדיקה אך הקלינאית שעשתה את הבדיקה טענה שלדעתה היא שומעת משהו כיון שאם לא הייתה שומעת המכשיר היה מראה תוצאה של 0 בלבד.
    בבקשה הייתי רוצה לקבל איזה חוות דעת מקצועית מהנתונים שרשמתי כיון שקשה לי מאוד לחכות ללא מעש ולאבד עשתונות מלחץ.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת מקצועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת מקצועית - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    13/01/2011

    שלום בני,
    לפי הנתונים שמסרת לא ניתן לתת לך חוות דעת משמעותית, שכן על מנת לתת חוו"ד כזו יש לראות את בדיקת ה"ברה" עצמה או להמתין ולראות את בדיקת ה"ברה" החדשה.
    מכיון שהילדה בת חודש, אני ממליץ לא להילחץ ולהמתין לבדיקה השנייה. עם תוצאות הבדיקה כדאי לגשת למומחה א.א.ג שימליץ בהתאם על המשך הטיפול.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו