תהליך ליטי היקפי והרסני זקוק לעזרה

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • תהליך ליטי היקפי והרסני זקוק לעזרה
    אביחי
    03/10/2011

    שלום רב לרופאים מכובדי. אני בחור בן 27 סובל כ4 חודשים מכאבי תופת באיזור הגב עם הקרנה למותן ולבטן מעין התכווצויות שמעירות בלילה ..סיוט.עברתי מיפוי עצמות וCT שהראה "תהליך ליטי היקפי והרסני" הופנתי לMRI בדחיפות וביצעתי אותו אתמול.היום הייתי אצל רופא מומחה כלשהו לא אפרסם את שמו מפעת צינעת הפרט.אותו רופא טען כמעט בוודאות שמדבור בגידול שאינו ממאיר ולא דומה למיאלומה נפוצה במראהו.אך הוא יושב על חוליה T11 עם בצקת מסביבות ואכילה של חלק מהחוליה.לסיכום הפנה אותי לביופסיה דחופה תחת CT וטען כי יש מיקרים גידוליים שלאחר ביופסיה שכזאת הם נעלמים מעצמם?! ואמר שהאופציה השניה היא ניתוחית הוא גם אמר שאין גישה להגיע לגידול דרך הגב ויהיה צורך דרך בית החזה או הצלעות...אני ממש פוחד מהלא נודע ויש לי כמה שאלות ברשותכם.
    1.האם יכול להיות שלמרות שהרופא היה סמוך שמדובר בגידול שפיר אני אתבדה ומדובר באחר חלילה?
    2.האם ביופסיה תחת CT אמורה להכאיב?(כי אני הבנתי ממקורות כאלה ואחרים שזה סבל איוב)
    3.מה המשמעות של ניתוח דרך בית החזה/הצלעות? האם קל יותר מניתוח דרך הגב. האם מסובך יותר? מה מבחינת הצלחה/התאוששות?
    *יש ביידי דיסק של הMRI והייתי שמח מאד להעלות אותו אלייכם איכשהו על מנת שתוכלו לעזור לי בפיענוח ואולי קצת להרגיע אבל אני ממש לא יודע איך ואם ניתן אז אם אפשר לקבל הסבר קצרצר איזה חלק ממנו ואיך אני מעלה לאתר כדי שתוכלו להתרשם אני אברך על כך.
    הגידול ניראה בבירור."מרשים" כך תיאר אותו הדוקטור...
    אני בחור שעבר יותר מדיי בחיים ואין לי כוחות לעוד הרפתקאות שכאלה
    אשמח לתגובה מהירה.תודה ענקית מראש וסליחה על ההודעה הארוכה והחרדתית משהו :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך ליטי היקפי והרסני זקוק לעזרה - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    04/10/2011

    מעבר למראה התהליך, אופי הגידול מבחינת שפיר או ממאיר יכול להקבע רק על פי ביופסיה.
    הגישה הניתוחית נקבעת לפי מיקום הגידול לאורך עמ"ש, מיקום התהליך בחוליה, ומטרת הניתוח (כריתה רחבה/כריתה מקומית להסרת לחץ בלבד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה

    אביחי
    05/10/2011

    מחר אני עובר ביופסיה..יש לי ממה להילחץ?. הכוונה אם רופא מומחה אומר שזה ממש לא נראה כמו מיאלומה או ממאיר...עד כמה הוא יכול לדייק?..ולא ענית לי אם אכן יש חיה כזאת שגידול מסויים נעלם ומתרפא בעיקבות ביופסיה?.ובמידה ואני צריך לעבור ניתוח איזה מנתח לבחור אורטופדי/אונקולוגי? ומה צפי ההחלמה מניתוח שכזה? ושוב תודה מראש וברכת שנה טובה ובריאות איתנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה

    אביחי
    09/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו