כאבים בעצמות בהתקפים והפוגות

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בעצמות בהתקפים והפוגות
    רונן
    09/05/2012

    שלום רב,

    אני בן 23. במהלך השנה האחרונה אני חווה אפיזודות של כאבים בעיקר בעצמות אגן הירכיים שנמשכים שבוע-שבועיים וחולפים עצמונית. בערך אחת ל-3 חודשים אני חש בכאבים מסוג זה. כמו כן, אני סובל מזה תקופה ארוכה מחוסר תיאבון משמעותי, חולשה ועייפות ניכרת ותחושה כללית רעה ללא חום. יש לציין כי עברתי צילומי רנטגן של איזור אגן הירכיים שיצאו תקינים ואף MRI עמ"ש צווארי (עקב כאבים בעורף) שיצא ללא ממצא פתולוגי כלשהו. בנוסף יש לציין שעברתי בירור מעבדתי ונמצאו ערכים גבוליים עד מעט מוגברים של זרחן בדם- תוצאה 4.6 (נורמה בין 2.5 ל- 4.5), קלציום בדם- תוצאה 10.1 ו- PTH בעבר היה גבוה-86 (נורמה בין 14 ל- 72) וכעת תקין- 44. ויטמין D בגבול התחתון של הנורמה (נוטל 5 טיפות מדי יום (סה"כ 1000 יחב"ל ליום).

    מה משמעות התופעה בשילוב הממצאים הקליניים וכיצד עליי להשלים בירור/טיפול???

    תודה ואשמח לקבל תגובה בהקדם האפשרי!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בעצמות בהתקפים והפוגות - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    10/05/2012

    מבחינת בדיקות ההדמיה הייתי מוסיף מיפוי עצם כל גופי, ובנוסף לפנות לייעוץ רופא פנימי, עדיף לבעל התמחות במחלות מטבוליות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו