סרטן

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן
    אור
    27/07/2012

    שלום אבא לי בן 71 עבר ניתוח ברטן המעי הגס.
    לאחר הניתוח הומלץ חצי שנה כימותרפיה ולאחר מכן הקרנות.
    ישימו לו גם את הדבר הזה ששמים מתחת לעור בשביל להזרים דרכו את החומר הכימי ואף לקחת ממנו את הדם לצורכי בדיקות שונות.
    הדרגה של הסרטן שלו זה 3. הסרטן התפשט לבלוטות הלימפה.
    אבא שלי אמור לעבור את כל זה בבי"ח בלינסון.
    האם בביח שיבא יש טיפולים מתקדמים יותר מאשר מה שהציעו לו בבלינסון?
    אני לא יכולה שהוא יעבור את כל הסבל והכאבים
    שמעתי יש שיטה חדשה בשיבא.
    מה אתם אומרים?
    כוח רצון יש הרבה לאבא שלי עד מלפני הניתוח היה ספורטיבי ואכל בריא.
    הסרטן המעי הגס היה גם לאבא שלו ולאחותו. אבא שלו מת מזה ואחותו מתה ממחלה אחרת.
    מה עושים ? יש טיפולים מתקדמים ופחות פרימיטיביים ממה שמציעים לו בבלינסון?
    אשמח לתשובה טובה ומפורטת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    16/08/2012

    כימותראפיה, קרינה, וניתוחים מהווים את עקרונות הטיפול בגידולים שונים כולל גידולים של מערכת העיכול, אם ברצונך לקבל ייעוץ נוסף יש לפנות לאונקולוג המתמחה בדרכי העיכול במרכז הסרטן בשיבא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו