גוש ביד - סרטן?

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • גוש ביד - סרטן?
    א
    27/08/2012

    בן 26, ללא מחלות ידועות.

    לפני כשלוש שבועות מצאתי גוש/גולה באמה, בין המרפק לשורש כף היד, יותר לכיוון שורש כף היד. זה נמצא ממש על עצם הגומד נראה לי. בשבוע הראשון זה כאב קצת במגע בדומה למכה ולאחר מכן הכאב נעלם. לא זכור לי שקיבלתי מכה ביד. אני סבור שהגוש הופיע בבת אחת כי לא הרגשתי בשום דבר לפני שלוש שבועות.

    הגוש לערכתי בגודל של עד 2 ס"מ והוא די קשה אבל פחות קשה מעצם נראה לי. נראה לי גם שהוא נייד (מובילי). הגוש לא נראה לעין ואין סימנים על העור.

    הייתי לפני שבועיים אצל רופאת המשפחה שמיששה את זה.

    מה עושים מכאן: אורטופד או כיררוג? מספיק בדיקה מישישית שלהם? או שצריך בדיקות הדמייה בכל מקרה? אולטרהסאונד ורנטגן מספקים? או צריך לעבור גם CT ו-MRI? התור שלי לאורטופד רק בעוד שבועיים ולכירורג בעוד שלושה שבועות.

    יש לציין שלפני כחצי שנה גיליתי כ-3-4 קשריות לימפה בעורף שלא נעלמו מאז או קטנו, חששתי מלימפומה ועשיתי בדיקות דם שיצאו תקינות, ו-3 בדיקות אולטרהסאונד שמצאו ששתי הקישריות הגדולות משני צידי העורף בגודל של עד 1.5x0.3 ס"מ עם מראה סונוגרפי תקין ובאחת הבדיקות היה כתוב שיכול להיות מדובר באפידרמואיד-ציסט.

    זה יכול להיות גנגליון? כי זה לא קרוב לשורש כף היד.
    האם זה יכול להיות קשריות לימפה? כי הבנתי שאין שם קשריות באיזור הזה.
    מה הסבירות שמדובר בסרקומה של העצמות? או סרקומה של רכמות רכות? גרורה?
    מה זה עוד יכול להיות? לא נראה לי שזה גוש שומני, כי הבנתי שהם גדלים לאט מאוד ולא מופעים בבת-אחת כמו שנראה לי שקרה אצלי.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש ביד - סרטן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש ביד - סרטן? - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    28/08/2012

    יש לפנות לאורטופד לאחר ביצוע צילום רנטגן ובדיקת US דרך רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אולטרסאונד

    א
    03/09/2012

    "תת עורי בתוך רקמת השומן בלבד הודגם תהליך היפואקוגני בגודל 0.6 ס"מ, מוגדר, ייתכן ממצא ציסטי."

    מה זה יכול להיות?
    עוד לא עשיתי רנטגן. יש צורך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אולטרסאונד - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    02/10/2012

    יש לפנות עם תוצאות הבדיקה לאורטופד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו