2 גושים קשים ברגל

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • 2 גושים קשים ברגל
    יסכה
    25/12/2014

    שלום!
    לפני כ- 3 שבועות הרגשתי בשוק שמאל שלי (כ-3 ס"מ מעל הקרסול, מקדימה מעט הצידה) 2 גושים קשים וחלקים מתחת לעור אחד בגודל 1-2 ס"מ והשני קטן יותר. הם אינם כואבים, ובמקרה מששתי אותם.
    הופנתי לצילום רנטגן ואולטראסאונד. התוצאות היו: ברנטגן: ממצא גרמי שמור. ואולטראסאונד: בצקת קלה ללא קולקציה וללא הפרמיה. בנוסף בדיקות דם תקינות.(כלליות ושקיעת דם).הלכתי לכירוג שבמישוש אמר גנגליון, וכירוג אחר נוסף אמר גוש שומני מסויד. כאמור באולטראסאונד לא ראו כלום!
    אני מבינה שב-א.ס. אמורים לאבחן \לראות גנגליון או גוש שומני מסויד אך כאמור לא נראו, ואני מבולבלת ומלאת חששות! מה זה? האם עלי להמשיך בבדיקות? הרי האבחנה לא היתה וודאית וכל כירוג אמר משהו אחר! למי מומלץ לי לפנות? אודה מאוד לתשובתכם! יסכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 גושים קשים ברגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה תוצאות סי.טי שקיבלתי בנתיים

    יסכה
    28/12/2014

    בינתיים קיבלתי תוצאות סי.טי:
    המבנה הגרמי תקין.מבנה הקרסוליים שמור משני הצדדי ם. בשליש הקאודלי של השוק השמאלית מלפנים, זוהתה מלאות רקמתית תת-עורית עם שוליים לא סדירים. בחלקה העליון הסתיידות זעירה. הממצא בקוטר כולל של 3 ס"מ, אינו מרים את העור הסמוך. אין לראות חסר גרמי. המסה השרירית והמישורים השומניים הודגמו בשני מישורי השוק ללא חריג. לסיכום: השינויים שתוארו בשומן התת עורי בקדמת השוק הקאודלי משמאל אינם חד משמעיים (שטף דם ישן?) הסננה דלקתית ישנה\צלקת? מעקב ובקורת לפי הנחיה קלינית.
    גם כאן אין תשובה ברורה וחד-משמעית..! רופאת המשפחה שלי הגיבה: הם לא נתנו תשובה..! מה הדוקטור ממליץ לי לעשות? מה עלי להבין מהנ"ל? רוב תודות מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 גושים קשים ברגל - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    29/12/2014

    יש לבצע בדיקת MRI, או להיבדק על ידי מומחה בתחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! איזה סוג רופא נקרא מומחה בתחו

    יסכה
    29/12/2014

    תודה על תשובתך!
    ושאלתי היא איזה סוג רופא נקרא מומחה בתחום? כירוג? אונקולוג? כירוג פלסטי?אורטופד? האם רק בבי"ח או גם בקופ"ח (מה שלא נראה לי כ"כ...) ומי יכול לתת לי הפניה למ.ר.אי. הרופאת משפחה שלי הפנתה אותי לכירוג פלסטי להוציא הכל החוצה. ואני כמובן מעדיפה שלא אם אין צורך ומעוניינת בהמשך בירור. כהצעתך - מ.ר.אי נראה לי נכון .אך ממי לבקש? ושוב מי מומחה בתחום? תודה על הכל מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! איזה סוג רופא נקרא מומחה בתחו - תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    29/12/2014

    באם בדיקת ה CT אינה אבחנתית רופא המשפחה יכול להפנותך לבדיקת הMR, באזור המרכז קיימות שתי מרפאות בתחום האורתופדיה האונקולוגית (איכילוב ותל-השומר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה..

    יסכה
    29/12/2014

    רופאת המשפחה שלי הפנתה אותי לכירוג פלסטי על מנת להוציא את מה שיש שם. מה מומלץ לי לעשות עכשיו? לבקש ממנה מ.ר.י.? לבקש הפניה אחרת לאורטופד אונקולוגי? מה דעתך על הכיוון הזה??
    ועוד- בתגובה קודמת שלי העתקתי את כל תשובת ה-סי.טי שלי. האם היא נקראת "לא אבחנתית"?
    אני מי-ם. המון תודות על הכל!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חידוד השאלה

    יסכה
    29/12/2014

    כשכתבתי מה דעתך על הכיוון הזה, הכוונה לעצתה של רופאת המשפחה....
    אני מבינה ממך שעדיף בירור אצל מומחה לאורטופדיה אונקולוגית מאשר הוצאת הגוש?! מה הסיבות? סיכון כלשהוא כירוגי? עדיפות לבירור אצל מומחה בתחום? אם מוציאים, יתכן ולא יגלו הכל חו"ח? אחר? תודה ומקווה שלא מטריחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו