מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אלסטופיברומה.תמר03/10/2015
שלום רב,
יש לי אלסטופיברומה, הגוש נמצא בגב בצד ימין באזור השכמה.. ברצוני לדעת מה הסיכונים בניתוח. אם גודל הגוש 6 ס"מ ...כמה ארוכה יכולה להיות הצלקת ? האם מלבד הצלקת עלולים להשאר סימנים נוספים לניתוח ...כמו שקע ? מה הסיכון שניתוח עלול לפגוע בריאה ?
אודה על תשובה מהירה.
תודה
תמר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלסטופיברומה. - תגובה
ד''ר בועז ליברמן03/10/2015אלסטופיברומה הוא תהליך שפיר ממקור רקמה רכה המופיע לרוב בנשים סביב גיל 40 צמוד לדופן האחורית של בית החזה מתחת לעצם השכם. אין צורך לנתח אלא אם התהליך גדל לממדים המפריעים מכאנית או גורמים לכאב. גודל הצלקת תלוי בגודל התהליך ובטכניקה הניתוחית. הסיכוי לפגיעה בריאה נמוך מאוד בהתאם לניסיונו של המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלסטופיברומה - ניתוח
תמר03/10/2015שלום רב ד"ר ליברמן.
תודה על תשובתך המהירה.
אני אשמח אם תוכל לתת לי קצת מידע על הניתוח. ראשית ברצוני לשאול מדוע רוב ההמלצות בעניין נוטות לתמוך בהשארת הגוש ולא בניתוח? לי הגוש לא מפריע פיזית ואיני יודעת לומר בוודאות אם הוא גדל. יש לי אותו כמעט שנה ולעיתים נראה לי שהוא גדל מעט .אולי זה רק נדמה לי.....עדיין לא עשיתי בדיקה נוספת. לי הוא מפריע בעיקר מבחינה אסתטית ....וגם קצת מנטלית ....ההרגשה שאתה סוחב איתך גוש "שלא שייך אליך". בכלל כל העניין הזה עם גוש ...הוא לא משהו. אני רוצה להוציא אותו ויודעת שהתחליף לגוש הלא אסתטי היא צלקת .....האם תוכל לתאר לי במעט צלקת שיכולה להישאר מניתוח של גוש 6ס"מ.......ובכלל מה רוב הנשים שאתה ניתחת בחרו לעשות .?....אני ממש אודה לך על עזרה בהגעה להחלטה .
תודה וסליחה על אריכות הדברים.
תמר המתלבטת כבר כמה חודשים.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אלסטופיברומה - ניתוח - תגובה
ד''ר בועז ליברמן03/10/2015לדיון נרחב ופירוט אפשרויות הטיפול ניתן לקבוע פגישה במרפאתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
