עוד בנושא סרטן שד גרורתי

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • עוד בנושא סרטן שד גרורתי
    שרון גיל
    12/05/2009


    שלום רב,

    מדבריך אני למדה כי יכול להיות מצב בו טיפול בפסלודקס (שלא נוסה עד כה), עשוי להועיל לאחר כשלון טיפול הורמונלי קודם (פמרה, ארומזין, טמוקסיפן)? או שמתחייב מעבר לטיפול כימי בשילוב הרצפטין באם יש החמרה בסימפטומים ועלייה בסמנים?

    האם יש משמעות לפרקי הזמן שחלפו מאז הופעת הגידול הראשוני (בשנת 81') ועד ההשנות המקומית (95') ועד להופעת הגרורות (2007) לגבי קצב התנהלות המחלה? האם מהלך מחלה שהוגדר איטי וכרוני יכול להפוך מהיר ואגרסיבי?

    האם באמצעות טיפול כימי משולב הרצפטין ניתן להשיג רמיסיה ממושכת?

    ישר כח על פועלכם, על הזמן שאתם מקדישים ותשומת הלב האישית.

    שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד בנושא סרטן שד גרורתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד גרורתי - בהמשך לשאלותיך

    ד``ר רוני וייצן
    13/05/2009

    המעבר לטיפול כימי מתנה במצבה של אמך ובמידת הפיזור הגרורתי. אם הגרורות בעצמות בלבד ומצבה הכללי טוב ללא כאבים משמעותיים, ניתן לנסות עדיין טיפול הורמונלי (יש מספר טיפולים שלא נוסו). עליה בסמנים בלבד אינה סיבה למתן כמוטרפיה.
    המחלה עלולה להפוך לאלימה יותר וקצב ההחמרה מהיר יותר לעומת התקופה הקודמת.
    טיפול כימי משולב עם הרצפטין יכול להביא לתקופה ארוכה ללא התקדמות המחלה אולם על הרופא המטפל להמליץ על הטיפול הנכון בכל שלב.
    תודה על הברכות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר וייצן היקר

    שרון
    13/05/2009

    קבלתי בהערכה ובתודה את תשובותיך. חייבת לציין שוב שאני מלאת הערכה לפועלכם, למסירות ולרגישות.
    לאחר התייעצות עם האונקולוג המטפל, הוחלט להתחיל בטיפול בהרצפטין + נבלבין אחת לשבוע בגלל מיקום הגרורה הפעילה והלחץ שיצרה על תעלת השדרה. אמא מרגישה טוב. יש הקלה משמעותית בכאבים לאחר סדרת ההקרנות. נקווה כי הטיפול אכן ישיג רמיסיה ממושכת תוך איכות חיים טובה.

    לציין כי הגרורה בחוליה התפתחה תוך גמילה מטמוקסיפן (מס' חודשים) ולאחר שנתיים של שימוש בפמרה ואח"כ מעבר לארומזין וטמוקסיפן עם תוצאות טובות עד שחדלו להשפיע - נצפתה עלייה במרקרים (ללא סימפטומים).

    האם נבלבין הינו טיפול כימי "קל" יותר שתופעות הלוואי שלו נסבלות?
    האם הטיפול המוצע ניתן לפרק זמן מסוים או כל עוד משפיע לטובה על המחלה?

    יש מקום לאופטימיות?

    ושוב תודה מקרב לב.
    שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו