שבר פתולוגי בירך אצל חולה סרטן

מנהל הפורום

ד``ר בועז ליברמן
ד"ר בועז ליברמן
לקביעת תור אצל ד"ר בועז ליברמן ללא פרסום בפורום
 
  • שבר פתולוגי בירך אצל חולה סרטן
    michal
    18/05/2009

    אבי בן 62 אובחן אצלו סרטן כיס השתן עם גרורות . לקראת הקרנות בירך להפחתת כאבים התגלה שבר פתולוגי ולכן לא התחילו בהקרנות והשאלה על הפרק היא האם להכניסו לניתוח של מסמור הירך או רק להמשיך את המתיחה של הירך תוך שהוא שוכב ללא תזוזה כמעט. השאלה שלי היא האם הניתוח הוא לא האופצייה היחידה למעשה על מנת להחזיר לו את מעט איכות החיים שעוד יכולה להיות לו.
    אנו בני המשפחה וגם הוא מבינים כי אין עוד הרבה סיכויים להאבק בסרטן האגרסיבי ולכן אני רוצה שיוכל את ימיו האחרונים (שאיש לא יודע כמה עוד יהיו) להעביר ללא כאבים וסבל שיתפתח כתוצאה משכיבה ממושכת ללא תזוזה של הגוף ושקרוב לוודאי יגרום לבעיות נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר בועז ליברמן
    18/05/2009

    שבר בירך דורש לרוב ניתוח, הטיפול בשבר מאפשר חזרה לתפקוד ושליטה על הכאב , סוג הניתוח נקבע ממיקום השבר ומידת המעורבות של העצם כאשר הבחירה לרוב היא בין קיבוע על ידי מסמר זה או אחר, או החלפה חלקית/מלאה של מפרק הירך
    שכיבה במיטה ללא טיפול אינה אפשרות סבירה, אלא אם האונקולוג המטפל סבור שאביך לא יעמוד בניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו