מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנדידהאני 150111/01/2011
שלום וברכה!
הודיעו לי שנמצא אצלי בבדיקת צואה רמת קנדידה 2 מתוך 4.
ישר קבעתי תור אצל דניאלה שפי.
האם אתם יכולים להמליץ לי מה אפשר לעשות.?
האם ניתן לטפל בזה בכלל או שדיני לסבול מזה לעד?
האם דניאלה שפי נחשבת להכי טובה בתחום? זה ככ הרבה כסף שאני רוצה ללכת למישהו הכי טוב שהדבר הזה ייעלם לי ודי.
אשמח ממש לעזרה כי אני די אבודה
ניסיתי עד כה ככ הרבה דברים לגלות מה יש לי והנה סוף סוף מצאתי. אני רוצה לדעת איך ניתן לטפל בזה בצורה הכי מהירה וטובה שיש, אני אשמח לעזרתכם... גם כי נמאס לי לסבול וגם כי נגמר לי הכסף מללכת לככ הרבה סוגי מטפלים...
תודה רבה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011לפי הרפואה הקונבנציונלית קנדידה אינה מהווה בעיה. ברפואה המשלימה חושבים אחרת והם הכתובת לפנייתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות נוראית בבטןטל10/01/2011
שלום רב ,שמי טל ואני בת 32. מאז ומתמיד סבלתי מבטן נפוחה מאוד מאוד וזאת ללא קשר כמעט למה שאני אוכלת או לא. הדבר מתסכל במיוחד מכיוון שאני בחורה רזה והבטן כ"כ לא פרופורציונלית עד שנראה כי היא שייכת לגוף אחר.. עם תוספת הבטן הזו אני נראית 5 ק"ג יותר ונאלצת להתלבש בהתאם עם בגדים גדולים עליי בשתי מידות.
כדי לסבר את האוזן ,עמדתי לפני מספר ימים ליד חברתי שהיא בחודש 6 להריונה ויש לנו אותה בטן!!!
אם היה מדובר באסתיקה בלבד ,מילא, אבל הדבר מתבטא אצלי בתחושת אי נוחות גדולה מאוד, עייפות, כבדות ,ולפעמים גם כאבי בטן אשר מתפשטים לאזור הגב.
הייתי שמחה לדעת מה יכול לגרום לתופעה זו ? לפני שנים הרופא פטר אותי בחצי תשובה של "מעי רגיז" , אך המצב פשוט בלתי נסבל ונראה לי שמדובר במשהו אחר או לפחות משהו נוסף.
מבחינת אוכל, אני לא נוגעת כלל במשקאות מוגזים שהם מבחינתי גזירת דין מוות לבטן , לא מתקרבת למאכלים שאני יודעת שמחמירים את המצב (דוגמת חומוס,כרוב או צנון) ועדיין - שום דבר לא עוזר. מהרגע שאני קמה בבוקר ,כשהבטן יחסית שטוחה ועד שאני הולכת לישון ,אני מסתובבת עם בטן של כדורסל מתחת לחולצה ואני אומללה.
האם כדאי פנות לייעוץ אצל גסטרולוג? האם בכלל יכולות להיות סיבות נוספות למה שתיארתי ?אילו בדיקות כדאי לעשות??
אשמח לתשובה ועצה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות נוראית בבטן - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011אפשר לפנות ליעוץ אם כי הסיכויים למצוא סיבה ברת טיפול הם אפסיים. התופעה מוכרת ומטרידה, אך נכון להיום אין לה טיפול יעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרם מים לפי הטבעתאני10/01/2011
האם הזרמת מים לתוך פי הטבעת [בידה] עלולה לגרום נזק כלשהו?
מדובר על זרם פושר בינוני עד חחלש..
זה מאפשר לי להתפנות ולהתרוקן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרם מים לפי הטבעת - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011אם מתרגלים להתרוקן עם חוקן מים לאחר שימוש ממושך מפתחים תלות בצורה זו של התרוקנות. לעתים נדירות אפשר לפצוע את המעי בזמן ביצוע החוקן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם וכאבים ביציאותג'סי10/01/2011
שלום רב,
אני בת 26 ולפני כ 5 חודשים התחתנתי וכירח דבש טסנו לכריתים (לשבוע), כשחזרנו משם היו לי כאבי בטן בעיקר בלילות בהתחלה חשבתי שהדבר נובע מארוחות לא סדירות לפני כ-חודש וחצי פניתי לרופא משפחה שאמר שלדעתו זה אולקוס ונתן לי טיפול לשבוע,( יש לציין שכאשר חזרנו היה לי שבוע ששילשלתי הרבה) לאחרונה יש לי כאבים חזקים כאשר אני בשירותים ולעיתים זה מלווה בדם העניין קצת מלחיץ אותי אשמח לדעתך בנושא.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם וכאבים ביציאות - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011כאבים חזקים בפי הטבעת או בבטן?
יכול להיות שמדובר בפיסורה/טחורים. כדאי לפנות לגסטרואנטרולוג ליעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטור פילוריימית09/01/2011
שלום רב!
לפני מס' שנים בעקבות תלונות על כאבי בטן סביב איזור הקיבה, יציאות תכופות וכו' עשיתי את הבדיקה של הנשיפה ואכן התגלה הליקובקטור פילורי לקחתי את הטיפול המשולש והחיידק נעלם. לפני כשנתיים עברתי בדיקת אנדוסקופיה ושוב התגלה החיידק (הליקובקטור פילורי) הפעם לקחתי את הטיפול המרובע ולאחר זמן מה עשיתי בדיקה על-מנת לוודא שאין חיידק והתוצאה הייתה חיובית. לא הצלחנו ונארתי כך במשך כשנתיים הכאבים היו נסבלים. לפני כחודש עשיתי שוב בדיקת אנדוסקופיה ושוב נתגלה הליקובקטור פילורי ודלקת כרונית שאלתי היא מה לעשות האם לקחת שוב את הטיפול שלא הועיל בעבר ? אם אני לא אטפל מהן ההשלכות? ואם כן מהן הטיפול המדויק שאני צריכה לקחת (שמות התרופות)? תודה רבה ימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטור פילורי - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011אין צורך או הגיון לקחת שוב את אותו טיפול שלא עזר.
מומלץ טיפול ב"קו שלישי": מוקסיפן 2 גרם פעמיים ביום, לבופלוקסצין 500 מ"ג פעמיים ביום ואומפרדקס/לוסק/לנטון פעמיים ביום למשך שבועיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת משלשליםאני09/01/2011
הפסקתי משלשלים שנטלתי בשנה האחרונה-טבעיים בעיקר,
שבועיים שאני כבר ללא כי מצאתי שהם גורמים לי לבטן נפוחה,אבל אין לי יציאות אלא אם אני שמה נר גליצרין וגם אז לא הכל יוצא...
בשבועיים האלה השתמשתי רק פעמיים בנר,ופעמיים בזרם מים לפי הטבעת[בידה],ופעם או פעמיים שתיתי שמן פראפין.אבל באופן טבעי זה לא יוצא ולא חשוב מה אני אוכלת\שותה.
מה עליי לעשות?
איך נגמלים?
אני לא רוצה נפיחות בבטן אבל גם צריכה יציאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת משלשלים - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011כדאי לנסות להפסיק בהדרגה ולהיעזר בסיבים ונר גליצרין. העובדה שמפסיקים בבת אחת אינה "מחנכת" את המעי להתחיל לפעול כמו שרוצים. חשוב גם לדעת מה היה קודם גם למשלשלים, אם התחלת אותם בגלל עצירות הרי שהיא עדיין קיימת וררק להפסיק משלשלים לא יפתור את הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגיז מתון - האם לטפל?איתי08/01/2011
אני בן 30. לפני שנים רבות אובחנתי במעי רגיז (נשללו מחלות אחרות). בעבר התסמונת הציקה לי מאוד, ולא הצלחתי לטפל בה בשיטות שונות. כיום התסמונת מאוד מתונה ולא מפריעה לי ביום יום. אני אמנם הולך לשירותים (יציאות) כ-5 פעמים ביום, אבל הן רכות יחסית וזה לא פוגם לי באורח החיים.
אני מתלבט האם להמשיך ולנסות לטפל בתסמונת. מצד אחד אני מעדיף להימנע מסידרת טיפולים סיזיפית (שנכשלה בעבר), והתסמונת כמעט ולא מפריעה לי בחיים. מצד שני - האם העובדה שאני הולך הרבה לשירותים יכולה לכשעצמה לגרום לבעיות כלשהן (למשל כבד וכו)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי רגיז מתון - האם לטפל? - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011המטרה בטיפול במעי רגיז היא להגיע למצב שאתה נמצא ביום, כלומר למצב בו כמעט אין פגיעה באיכות החיים. אם אתה במצב זה ללא טיפול אין צורך בטיפול. אין שום נזק שנגרם לאיברים חיוניים מריבוי יציאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהפך........
אני12/01/2011אין יציאות אלא עצירות---
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהפך........ - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין13/01/2011לנסות להיעזר בסיבים מסוג בנפייבר/קונסיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אליקובקטרמודה08/01/2011
שלום דוקטור!
הנני בת 30. עברתי לפני כחודש וחצי כריתה של כיס המרה עקב אבנים. לפני הניתוח עברתי גסטרוסקופיה ובסיכום היה רשום: לא מוגדל בעל מרקם דיפוזי בלתי אחיד מס' רב של מוקדים היפראקוגנים על פני כל שטח הטחול. ובנוסף שנמצא חיידק אליקובקטר .
מה זה אומר לגבי הטחול שלי? והאם יכול להיות שהחיידק קשור ללימפה קצת מוגדלת שהתגלתה לפני שבועיים אצלי בצוואר?
מאוד מודה לך מראש על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אליקובקטר - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין08/01/2011הסיכום שאת מציינת אינו קשור לגסטרוסקופיה , ייתכן שזה התיאור של הטחול בניתוח. טחול אינו איבר של מערכת העיכול- ממליצה לפנות להמטולוג. אין קשר בין הליקובקטר לבלוטה צווארית מוגדלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןמשה07/01/2011
שלון רב אני בן 38 סובל זה שנים מכאבי בטן בצד שמאל ערכתי אין ספור בדיקות ולא נמצא דבר אני סובל מיציאות בלתי סדירות גזים כאבים ועיפות רבה-כמו כאן לאחר יציאות אני חוזר לשירותים ויש לי מן רירית לא נעימה ברצוני לדעת מה לעשות לאין לפנות אולי לשנות תזונה תוספים הוא כל דבר רחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין07/01/2011התאור שלך מתאים לתסמונת המעי הרגיש. אין לתסמונת ריפוי אך בהחלט יש מספר דרכים בהן ניתן להקל על הסבל והכאב. תנסה בשלב ראשון להוסיף סיבים מסוג בנפייבר או קונסיל למשך חודש. אם אין הטבה תפנה לגסטרואנטרולוג ורצוי למי שמתמצא בתחום (לא ניתן בפורום להמליץ שמית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח במעי הדק - שאלה דחופהגלית06/01/2011
שאלה דחופה,
גיסי בן 49 עבר ניתוח להוצאת גידול שפיר שעשה לו חור מהמעי הדק, לאחר תקופה שירד המון במשקל ועדיין לא ידע שיש בעיה, הניתוח עבר, הרופא אמר שהוציאו את הגידול
הרופא טען שהניתוח היה קשה מאוד הורידו לו חלק מהמעי וכרגע הוא בשלב
החלמה, מה שמדאיג זה שהוא כבר חודש כמעט לאחר הניתוח עדיין מאוד חלש
וממשיך לרדת במשקל למרות שהוא אוכל, מיד לאחר כל ארוחה יש לו יציאות
כך שהאוכל לא מספיק להשאר בגוף, רופאת משפחה טוענת שזה שלב בהחלמה
כי הוא איבד ב- 20 ממשקלו , מה לעשות אייננו יודעים אם כדאי לחזור לבית החולים
או להתייעץ עם מישהו נוסף????? זה נורא דחוף
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מניתוח במעי הדק - שאלה דחופה - תגובה
ד''ר רם דיקמן07/01/2011יש להגיע לרופא גסטרואנטרולוג המתמחה בתזונה, בכל בית חולים ישנה מרפאה שכזאת הערוכה לטיפול במקרים כאלו, בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גסטרו וקולונסקופיהל05/01/2011
בוקר טוב
אני בת 39 בעוד שבועיים אני אמורה לעבור בדיקת גסטרו וקולונסקופיה באותו היום עקב מחסור רציני בברזל ואני צריכה לשתות את החומר פיקולס האם יש לאחסנו במקרר לפני השימוש
תודה ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרו וקולונסקופיה - תגובה
ד''ר רם דיקמן07/01/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ גסטרוa1204/01/2011
בת 72 חולת סכרת ויתר לחץ דם מתלוננת על כאבי בטן לא חזקים בחלק תחתון מימין, עצירות ושלשול לסרוגין, טעם רע בפה ובחילות, רופאת משפחה נתנה מוטיליום והפנייה לרופא גסטרו, אבל תור לרופא יש רק בעוד חודש, האם ניתן לחכות או ללכת למיון? מה זה יכול להיות? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ גסטרו - תגובה
ד''ר רם דיקמן07/01/2011בדקי אם מטופלת בגלוקופאג או גלוקומין ונסי בינתיים להפסיקם אם כן הדבר. מציע להמתין ליעוץ ובינתיים לבצע תרבית צואה ובדיקות דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות לאחר אכילה או שתייה עם דםקרן03/01/2011
שלום רב , דודתי מקיאה לעיתים תכופות בעיקר בערב לאחר שתיית קפה/אכילת דברי חלב/שוקולד ולאחרונה שמנו לב שבסוף ההקאה יוצא גם דם אדום - האם יתכן שהיא סובלת מחיידק ההליקובטור או אולי מדברים אחרים? אני קצת מודאגת מהדם שבסוף הקיא - ממה זה יכול לנבוע? מה הטיפול המומלץ? האם זה דחוף ומחייב הליכה לבית חולים או שיש לפנות לרופא משפחה? תודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
קרן03/01/2011שוב שלום שחכתי לציין שבנוסף לאמור בשאלה הקודמת דודתי סובלת גם מצרבות תודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקאות לאחר אכילה או שתייה עם דם - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין03/01/2011התיאור יכול להתאים לרפלוקס.
בכל מקרה הקאה עם תוכן דמי מחייבת גסטרוסקופיה- לפנות לגסטרואנטרולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לרגישות לגלוטןבן 2303/01/2011
אני נמנע מגלוטן במשך חודש וחצי בעצת דיאטנית, יש שיפור בהרגשה וביציאות.
עכשיו היא אמרה לי לחזור לאכול גלוטן במשך שבוע ולעשות בדיקת דם.
האם שבוע זה מספיק בשביל בדיקת נוגדנים (אם הבנתי נכון) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לרגישות לגלוטן - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין03/01/2011שבוע איננו מספיק. לפני שמפסיקים גלוטן מומלץ לבצע את בדיקת הדם ואם אין צליאק אז הצדקה לדיאטה דלת גלוטן. לבצע את הדברים בסדר ההפוך לא מומלץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה אני יעשה, הקשבתי לדיאטנית.
בן 2304/01/2011אם לא שבוע, אז כמה זמן?
אחרי חודש וחצי בלי גלוטן רק שבוע וחצי אחרונים אני מרגיש ממש טוב,
היום חזרתי לגלוטן וישר התחילו יציאות רכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה לעשות עכשיו?
בן 2304/01/2011מה להגיד לרופא משפחה? לבקש תור לגסטרו? לבקש בדיקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה לעשות עכשיו? - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין12/01/2011אפשר להמתין מספר שבועות ולבצע בדיקת דם לצליאק. לבקש ייעוץ גסטרואנטרולוג ולהגיע אליו עם תוצאות הבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנציפלמדאני01/01/2011
הרופא רשם לי אנציפלמד בגלל נפיחויות בבטן [גובהי 1.60 ומשקלי 58]וביקש שאטול לאחר הארוחה 2-3 כדורים בכל פעם.
ראיתי שרשום כי הוא מסייע בעיכול חלבונים,פחמימות וכ"ו....האם זה אומר שזה יכול לסייע לי בירידה בשקל?כלומר לספוג פחות ממה שאוכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנציפלמד - תגובה
ד''ר יהודית אסולין דיין01/01/2011אנציפלמד לא עוזר לרדת במשקל רק הפחתה של הצריכה הקלורית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

