חוששת מהברית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוששת מהברית
    ליהי
    13/02/2013

    אני צריכה ללדת בן עוד חודש ויש לי פחדים לגבי הברית. גם מהניתוח עצמו וגם מהמסיבה- האם ההמולה וההתגודדות של אנשים סביב התינוק יכולים לפגוע בו בריאותית? הבנתי שהמערכת חיסונית מאוד חלשה כשנולדים.
    מנגד ההורים לוחצים לעשות מסיבה וגם חבל לי להפסיד את המתנות מהאורחים שיכולים להיות התחלה של חיסכון בשביל הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת מהברית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת מהברית - תגובה

    ד``ר זאב שנקמן
    13/02/2013

    שלום רב אסתי
    החשש שלך מובן. לו היית שאננה הייתי מוטרד מיכולך השיכלית...
    מאידך, 4000 שנים כבר מלים, ואחוז הסיבוכים נמוך מאד בכל קנה מידה של פעולות כירורגיות המתבצעות בחדרי ניתוח.
    את יכולה לדאוג שהאורחים לא יתקרבו למקום הברית.
    לגבי חשבונות כספיים - אינני כלכלן וכל אחד ואחת צריכים לעשות את החשבון שלהם.
    לגבי מתנות: קחי בחשבון גם את ההוצאות של עריכת אירוע.
    בברכה
    ד"ר שנקמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הייתי שם ומה שהחלטנו זה

    שירלי
    20/02/2013

    לעשות. השיקול החברתי הכריע, כלומר הרגשנו שלא לעשות ברית כשהוא חי בישראל זה לפגום בו יותר מלעשות ברית, אבל זה לא פשוט.
    בכל אופן, עשינו ברית עם רופא שאלחש ועקב ועבר בשלום ובקלות יחסית.
    לגבי הארוע - הפרדנו בין הברית עצמה לארוע וחגגנו רק כשהיה בן חודש. נהננו מהחגיגה ומהמתנות ואפילו צברנו כסף יותר משציפינו אז הפקדנו עבורו (ברימונים מדד של מזרחי נזיל יומיומית אחרי שנה וגם ערך הכסף נשמר - שווה לך לברר על זה אחרי הארוע), אז זה איכשהו פיצוי עבורו על עוגמת הנפש... רק בריאות ותהנו ממנו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת מהברית - תגובה

    ד``ר אלון פרידמנס
    02/03/2013

    ליהי שלום ,
    לגבי החששות שלך, מבחינת הפן הרפואי כדאי לבחור ברופא מוהל, עם ניסיון והכלים לבצע את הפרוצדורה הניתוחית בצורה המקצועית והחלקה ביותר.
    לגבי ההמולה , את צודקת, התינוק בימיו הראשונים פגיע מבחינת זיהומים שונים , וזה לא מועיל שעשרות דודות וחברות , עוטפות וסבות סביבו, במידה וניתן ממליץ להפריד את הארוע הגדול מארוע הברית עצמה. גם יאפשר מידה של סטריליות ותנאים טובים יותר וגם יאפשר הכנת האירוע הגדול במועד נוח יותר .
    לגבי המתנות , כדאי להזמין את המשפחה הקרובה יותר , הם יביאו את רוב המתנות השוות .לא להתפרע עם המנות , צלמים , סידורי פרחים ושולחנות , מוזיקה וכו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו