מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תיקון בריתנטוש01/10/2013
בני בן 8 חודשים נולד בשבוע 32 צריך לעבור תיקון ברית עקב עודף עורלה היינו אצל אורולוג ילדים שאמר שכדי לעבור תיקון השאלה היא עם זה לא מסוכן לתינוק בן 9 חודשים לעבור הרדמה כללית פוחדתת מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ברית - תגובה
ד``ר זאב שנקמן01/10/2013שלום לך.
חששך מובן אבל הסכון בהרדמה לתנוק בריא נמוך מאד.
השאלה אם באמת צריך תיקון. קשה לשפוט לפי התמונה, עדיף לבדוק את התינוק. פעמים רבות מה שנראה כצורך בתיקון מסתדר בגיל 2-3 שנים גם ללא ניתוח.
בהצלחה רבה.
ד"ר שנקמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון ברית
נטוש01/10/2013אני יוסיף עוד תמונה ברורה יותר חוץ מיזה שהאורולוג אמר שצריך תיקון הוא אמר שיש גשרים של עור וקצת הידבקות בעיקרון כבר קבעתע תאריך לניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון ברית - תגובה
ד``ר זאב שנקמן01/10/2013שלום
אם החלטת לנתח - שיהיה לך בהצלחה. איני מתערב בשיקולייך, מה גם שלא בדקתי את התינוק ודרך תמונה אי אפשר לאבחן במדוייק.
בהצלחה
ד"ר שנקמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לנתח, לפני קבלת חוות דעת נוספת!
שמואל03/10/2013בתור מוהל בעל נסיון, אני מצטרף ומחזק את דעתו, של ד"ר שנקמן.
האורולוגים נוטים תמיד לומר שצריך תיקון. המציאות בשטח, היא לרוב כמו שכתב לך הרופא, שהעניין מסתדר מאליו, בגיל שנתיים שלוש.
הידבקות גרידא, הינה דבר שכיח שאינו מצריך ניתוח!
עודף העור, הנראה עכשיו, בסופו של דבר יועיל לילד לכשיגדל, כך שבזמן זיקפה, העור יהיה גמיש. בהסרתו, ללא צורך יגרם נזק בלתי הפיך, של חוסר עור, דבר שיכול ליצור בעיות בעתיד....
תמיד אפשר לבטל תור לניתוח.
הייתי ממליץ לך לקחת את התינוק לבדיקה אצל ד"ר שנקמן (איני מכירו אישית),שלפי תגובותיו באתר ניכר שהוא רופא שקול ואחראי, ולסמוך על הכרעתו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)



