הבהרת השאלה הקודמת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבהרת השאלה הקודמת
    בוריס
    18/06/2014

    לפני 7 ימים עברתי ברית התחבושת הורדה אחרי 3 ימים החליפו לי אותה באחרת למשך יום אחד בערך, ואמרו לי שכבר אחרי יום יומיים אחרי התחבושת השניה ,אפשר יהיה להוריד התחבושת ולשטוף את המקום ולשים פולידין ולא צריך לחבוש אותו יותר. כך פעמיים ביום למשך כ10 ימים. אז כעבור 5 ימים שטפתי המקום במים פושרים וסבון תינוקות . אחרי השטיפה שמתי לב שבאיזור התפר באיזה שהוא מקום ,מיד אחרי הרחצה, מופיע בצבוץ זעיר של דם בגודל קטן מאוד משהו כמו גודל נמלה, ופה השאלה שלי ,האם יש לחבוש את המקום אחרי הרחיצה בפד גזה [ מחשש לזיהום כי מופיע הבצבוץ של הדם] או להשאיר את זה ככה ללא חבישה, במידה והתשובה היא להשאיר את זה ללא חבישה, האם אני לא צריך לחשוש מזיהום בפצע של התפר? ולבסוף האם הבצבוץ הזעיר של הדם הוא בסדר או שמשהו לא תקין? כי עברו כבר 7 ימים
    מקווה שהצלחתי להביר את השאלה
    ובתודה עבור מענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבהרת השאלה הקודמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרת השאלה הקודמת - תגובה

    ד``ר זאב שנקמן
    18/06/2014

    שלום
    אני מצטער שטרחת כל כך והתשובה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך היא להיבדק אצל רופא המפחה או אצל מי שניתח אותך. קשה לי לעשות רפואה טובה בהתכתבות.
    תהיה בריא.
    ד"ר שנקמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו